|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Skyforger in Oost-Nederland bij de MFT. Support-act zal Zwartplaag zijn. Wil je hier bij zijn bestel dan je kaartjes a 7 euro bij secretaris@metalfronttwente.nl want vol is echt vol. De officieele poster nu. [capslockprobleem opgelost] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-10-2009 9:19] |
|
Die poster kan echt niet nee... :') |
|
Slecht geluid hebben we nog nooit last van gehad en reeds 40 andere bands hebben daar gespeeld. Geluidssetje komt rechtstreeks van dezelfde mensen die ook lucky, Lantaarn en dauwpop oa doen. De lasershow laten we wel achterwege |
|
quote: intieme sfeer heeft aan de andere kant natuurlijk ook wel weer wat. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Niks mis met het geluid daar hoor. Niet aanwezig. Ik ben dan in Eindhoven voor Bloodshed Fest. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik houd het in mijn achterhoofd |
|
de flyer maar verwijderd [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 01-10-2009 21:45] |
|
Oh kut............ Datum |
|
Hmm, sowieso in de buurt ivm opnames Oktoberfest in Dalfsen de dag erna, dus wie weet wel aanwezig |
|
quote: Nee, het is geen porem. Sowieso is Comic Sans zóó 1995. Verder is het Skyforger-logo echt heel wazig uitgesneden en is de rest ook niet zo bijzonder scherp, etc. etc. Maar ik hou van azijnpissen. |
|
quote: met weemoed denk ik terug aan die tijd. Skyforger logo krijg ik zo aangeleverd en dat de rest niet scherp is komt door de spooky mist effect of zoiets. Andere excuses heb ik niet. Ben hier gewoon niet zo goed in en het is te kort dag om het uit te gaan besteden. |
|
quote: Nou, slecht geluid... Wel eens gehad dat diegene die geluid moest doen nergens te vinden was. En de acoustiek is niet ideaal natuurlijk, maar het podium wordt steeds groter, das dan wel weer mooi. Boeiender |
|
Precies, of de flyer nu mooi is of niet, als alle info er maar opstaat. Mooi voor MFT, deze show. |
|
quote:+1 Al gebeurt dit niet nog is, toch ? |
|
Ik heb het al vaker gezegd, maar neem in Wodansnaam een persoon in dienst die meer capaciteiten heeft dan alleen kliederen in Paint, dit is al ze zoveelste keer Against God and Government |
|
lol @ 80 man sjaak, zal ze tegenvallen |
|
Spelen is spelen, ofn je dat nu voor 80 of 800 man doet. |
|
:p [Dit bericht is gewijzigd door R. op 30-09-2009 18:38] |
|
Wat ben je toch een schatje, Robin |
|
Goed bezig, die Robin. |
|
Mistlayer my ass.. |
|
quote: Als de boodschap maar overkomt dacht ik zo. Normaal gesproken worden de posters in een ander programma gemaakt maar aangezien onze voorzitter die de posters altijd maakt op vakantie is moest ik het nu doen. Het zou een beetje jammer zijn als de flyers er pas volgende week woensdag zijn want dan is ie terug. En liever goeie metal met een slechte poster dan een klote band met een top poster. |
|
quote: bij deze bied ik je de functie aan voor officieel poster ontwerper van de MFT Mogen we de poster ook op andere sites gaan gebruiken? |
|
Ja natuurlijk, hehehe. |
|
300dpi? dit is niet printbaar natuurlijk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |