|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou er snel een poster over maken! |
|
Hoeveel posters voor 1 concert kun je hebben |
|
Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Kleine-Kapoen overloper |
|
quote: Hehe, dat is precies wat hij bedoelde volgens mij. Boeiender |
|
quote: Ik zit er aan te denken om een boek te gaan uitbrengen. DE EVOLUTIE VAN DE MFT POSTER. |
|
Moet je doen, maak ik er gelijk nog 10 bij Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Skyforger vind ik wel een leuke band, maar afwezig. |
|
Ook afwezig wegens feesten in Duitsland, wel donders vette band [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 07-10-2009 18:20] Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Zijn er toevallig nog mensen aanwezig bij Skyforger in Nijverdal? |
|
We zijn er klaar voor!!!!!!!! Podium lichten uitgebreid, de band heeft er zin in en wij natuurlijk ook. We hopen veel mensen er bij zullen zijn. Wil je zeker weten dat je er bij in kunt kun je reserveren bij secretaris@metalfronttwente.nl We zetten je dan op de lijst zodat je gagarandeerd naar binnen kunt. Deur open: 20.00 uur aanvang ca 20.45 uur Skyforger zal tegen 22.00 uur spelen en spelen een mooie set van ca 75 minuten. adres: Bachlaan 56a (bij het plein,tegenover ALDI) Nijverdal |
|
edit; toch aanwezig Enskedese Kopknikkers Bende |
|
GODVERDOMME............... wat was dit een gaaf optreden van Skyforger. De opkomst viel wat tegen maar de mensen die er waren hebben iets unieks gezien. Ze spelen morgen op Linrock,dus als je ze wilt zien moet je het echt doen. |
|
hoe was baldrs draumar? Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
quote: Ook Baldrs draumar was leuk om te zien. Die gaan ook nog wel ver komen. Ze hadden alleen in het begin van het optreden wat technische problemen maar die waren redelijk snel opgelost. Deze band willen we wel vaker hier in de regio zien,of weer bij ons natuurlijk. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |