|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, deze is toch veel meer cvlt: Boeiender |
|
Zie alleen een typo in de bovenste rij.. metalfrontwente ipv metalfronttwente.. snorry.. opgelost: |
|
|
|
quote: Mooi man! |
|
Zo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Naaaaaaaaaaaa ik vind hem matig hoor... Sowieso, is dat concert op dit moment niet al bezig? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-10-2009 20:57] |
|
quote: Je stoot alleen maar mensen af met die paint-flyer. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: 9 october is volgende week vrijdag, Robin ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Als je laat beinvloeden door de kwaliteit van een poster ipv de band die daadwerkelijk speelt of je uberhaupt naar een Metal concert heengaat mag je je gaan afvragen of dit dan geen gevalletje metaal moeheid is. |
|
quote: Marketing bestaat ook in de metal hoor, Paintman. Ik vraag mijzelf in ieder geval af hoe de rest van de rotzooi is geregeld met zo'n flyer. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ik vind het een beetje zielig om het gelijk allemaal te gaan bestempelen als rotzooi terwijl je er waarschijnlijk nog nooit geweest bent. Het is inderdaad geen professionele concert zaal maar wees blij dat er ook instellingen in nederland bestaan die metal liefhebbers ook hun soort muziek aan te willen bieden zonder ze direct een poot te gaan zitten uitdraaien. En ja, ik zelf ben niet goed met flyers en degene die het normaal doet is er niet dus moet ik wat. Als je het beter kunt nodig ik je uit. |
|
quote: Over de zaal kan ik niet oordelen en heb ik ook niet geoordeeld. Ik zeg alleen dat ik mijzelf afvraag wat voor organisatie er achter zo'n flyer zit. Dit is namelijk toch een stuk uitstraling. Met zo'n vod van een flyer straal je in ieder geval helemaal niks uit. Een state-of-the-art flyer is voor jullie niet nodig. Het kan heel basic. Maar zorg er dan wel voor dat deze er normaal uit ziet. In jouw geval had je best even iemand uit je omgeving kunnen vragen die flyer te maken. Dit is namelijk voor de meeste mensen zo gepiept. But this is just my $ 0.02. Veel succes trouwens volgende week en wie weet kom ik een keer kijken! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Zit niet zo te zeiken over die flyer kerel.. |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Die poster die metalhead22 heeft geplaatst is gemaakt door skyforger zelf heb ik me laten vertellen. De zaal waar we nu zitten is redelijk simpel maar wel hangt er een mooi sfeertje daar. We hopen binnenkort een keer een oude loods te vinden maar dat duurt nog ff. Als je een keer langskomt laat het dan maar ff weten dan drinken we er ff een of twee. En tips(zolang ze maar haalbaar zijn)zijn altijd welkom. |
|
Tsja, kan je wel sarcastisch reageren om je mierenneukerij te bedekken met een komisch laagje, maar het gaat uiteindelijk om de boodschap. Skyforger, Nijverdal, 9 okt. Wat maakt het jou nou uit hoe het wordt gebracht, als het maar duidelijk is lijkt mij. |
|
quote: Ach het houd de topic wel mooi bovenin |
|
quote: Ik geef hem alleen mijn mening daarover. Daar kan hij, net zoals jij, mee doen wat hij zelf wil. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
In elk geval moet onze bandnaam ook maar even op de kutflyer... |
|
dit topic begint op een heuse VIRAL te lijken op deze manier hahaha. oja; afwezig... blokfluit les heb ik op de basisschool wel gehad Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Skyggesang, hebben jullie mijn mail gehad mbt het drumstel? |
|
Nee, hebben wij niet gekregen? Stuur nog maar een keer naar baldrsdraumar[at]gmail.com, dan komt het wel goed, denk ik. |
|
Aardappelzakken united!!! |
|
Zwartplaag speelt hier helemaal niet. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |