![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Groot gelijk!! ze regeren zwaaaaaaar! ![]() ![]() |
|
Vader - monstrosity - krisiun - decapitated - dying fetus - houwitser: 5-9-2002 : Baroeg, rotterdam 6-9-2002 : udina, drachten 7-9-3003 : biebob, vosselaar ![]() |
|
is dat niet Iduna ipv udina ? ![]() |
|
quote: dat zou kunnen ik heb het snel overgetikt ![]() |
|
quote: Oh dat is wel cool !!!! zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
zat corpsegrinder niet bij monstrosity? No meat is sweater ![]() |
|
ja, vroeger wel, maar dat was voor dat ie naar Cannibal Corpse ging ![]() |
|
En die demo's waar George in grunt zijn toch uitgegeven? en zoja op welk album ![]() ![]() |
|
Ik heb een dubbel cd op mp3 en op de eerste staat ook demo materiaal. Dat klinkt wel vet met Mr. Corpsegrinder (al noemde hij zichzelf daar nog gewoon George Fischer) ![]() |
|
Vette line up. Wie gaan er? Dwaallicht - Baroeg ![]() |
|
Een van de beste bands in het genre! ![]() Alleen de vorige keer dat ze in Nederland speelden (oktober 98 met Vader, Kataklysm en Fleshcrawl) waren ze zo lief geweest de line-up om te gooien (wij verwachtten Vader als headliner en Monstrosity ervoor) en kwamen rond 9 uur binnen.. Monstrosity speelde dus als tweede en zodoende hebben we maar 2 nummer mee kunnen pakken.. ![]() ![]() Maar in september gelukkig een herkansing! ![]() ![]() |
|
Vette line up. Wie gaan er? Dwaallicht - Baroeg Greycloak - Baroeg (Iduna dichter bij maar veel boeren) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Baroeg: - Dwaallicht - Greycloak - Rajackar Iduna: ![]() |
|
quote: ![]() |
|
ik ga zeker...maar waar weet ik nog niet...maar euh> Monstrosity zou toch ook een nieuwe opnemen>? hoe staat t daar mee? Suck my piss ![]() |
|
die komt dacht ik in september uit ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Baroeg: - Dwaallicht - Greycloak - Rajackar - Iron Maiden - Slechtheid Iduna: ![]() |
|
quote: Dus waarschijnlijk nieuwe nummers tijden hun optreden? ![]() |
|
helaas gaat de show in Iduna, Drachten niet door None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Baroeg: - Dwaallicht - Greycloak - Rajackar - Iron Maiden - Slechtheid - Morbid Death (Maar 't zou ook de show in Effenaar kunnen worden) HEERSCH ![]() Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
quote: Kut, vergeten! Effenaar: -Slechtheid ![]() |
|
Effenaar: -Slechtheid -TNightmare ![]() |
|
![]() |
|
ik wil ook vader en monstrosity zien! maar niemand wil met mij mee naar de effenaar ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Effenaar: -Slechtheid -TNightmare -Snagger Tuurlijk... binnen brabant blijven ![]() Maar nee donderdag komt beetje kut uit.... liever op een vrijdag (geen school dag erna dus meer ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |