|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Sjah, Krisiun doet het ook zonder. Maar die doen dat al jaren. Bij Monstrosity was het wel een behoorlijk gemis moet ik zeggen. |
|
Dude, je hebt alle nieuwe Vader nummers gemist! |
|
Tja, maar dan was ik niet meer thuisgekomen voor half vier (net als de vorige keer, nachttrein ) en ik moet wel om kwart voor zeven op morgenochtend. Ik heb Vader ook al vier keer gezien, en die nieuwe nummers vind ik net ff wat minder boeiend. |
|
quote: De tweede gitarist van monstrosity? |
|
Ik ben er ook geweest, al had ik dit topic over het hoofd gezien en mij zodoende niet officieel van tevoren opgegeven Halverwege monstrosity kwam ik pas binnen, dus het ellendige begin heb ik gemist. Ik vond het wel bruut en ik kende de muziek niet zo goed, dus ik mistte de 2e gitarist ook niet zo heel erg. Het was iig wreed . Krisiun was uiteraard ook weer een geweldig beukfestijn. En Dying Fetus was ook weer prettig om gezien te hebben. Ik denk dat ik als ik een keer op ga treden ook maar zo'n achterlijke hoofdband op ga doen, zoals al die amerikaanse bands hebben |
|
Erg gaaf konsertje!!! Vooral Krisiun en Vader heersten, maar ook Monstrosity was niet verkeerd. Decapitated viel mij een beetje tegen, had ik meer van verwacht. Houwitser was wel lachen, en Dying Fetus is niet echt mijn band. Verder viel mij idd het aantal bands op met maar 1 gitarist. Eigenlijk alleen bij Krisiun was het gemis van een 2e gitarist niet aanwzeig. De rest klonk wel een beetje kaal (zeker Monstrosity toen de gitarist effe unplugged was ). Hehe Zaterdag in Biebob nog maar es op herhaling Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Raar dat niemand het nog ever die bassist heeft gehad. Die was echt vreselijk eng bezig . Echt super om te zien. Het blijft idd erg jammer van de tweede gitarist van monstrosity. Ik heb het later nog ff aan de gitarist gevraagd en die vertelde dat die andere het leger in was gegaan. Ze waren wel op zoek naar een nieuwe gitarist maar het was moeilijk om iemand te vinden die hun nummers kon spelen . Zelf vonden ze het ook niet super gaan en ze baalde ook van de technische problemen. Ennuh... Iron Maiden heeft ook nog een drumstokkie weten te regelen |
|
ik zat op kamp Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Weet je wat ik pas eng om te zien vond? Hoe die gast van Decapitated stond te bangen, sjeezus da leek echt nergens naar Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Haha gister in de effenaar ook... die gitarist van decapitated 't leek er meer op als oftie iemand anaal aan 't penetreren was Ik, Wil Schuurman |
|
quote: niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken..... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Podium: -B6R6A6M -DMTR -Arson -Greycloak -Ensiferum -Jenje -Shera -Damien -Hirogen -Vampire Girl -The mighty reaper Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Ik vond Krisiun zeeer goed en Dying Fetus natuurlijk, Monstrosity kende ik niet zo goed maar het viel me helemaal niet tegen. De eerste band van de avond, ben ff de naam kwijt, vond ik dus echt RUK Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Niet geweest, had geen vervoer... *sniff* |
|
quote: Toch niet helemaal, kijk maar naar Krisiun, daar wordt doorgebeukt zonder dat er echt een irritant groot gat valt! |
|
Krisiun ?? Live valt er een MEGA gat als die gast die eeuwioge saaie kut pielsolo's begint .. |
|
Ik denk dat we sowieso niet van dezelfde mening zijn als we het over Krisiun hebben, maar geen punt hoor!! |
|
Ceremonial Void!!!!!!! En dan hun Angel of Death cover!!!!!! En het eerste nummer van In Dark Purity!!!!!!! |
|
Monstrosity have completed mixing their new album "Rise To Power". The album was recorded at Audio Hammer studios in Sanford Florida with engineer Jason Soucof. The albums domestic release date is September 23, 2003 through Conquest Music Inc. The line up for the album is Jason Avery; Vocals, Tony Norman; Guitars, Lee Harrison; Drums, Sam Molina; Guitars, Mike Poggione; Bass. http://www.conquestmusic.com/indexMain.html Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
Ik ben benieuwd, er staan zeker nog geen previews o.i.d op internet? No meat is sweater |
|
quote: yes! monstrosity. In Dark Purity beviel me zeer goed en zo te horen gaan ze op min of meer dezelfde toer verder Ben benieuwd wat de rest gaat worden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jah, die mp3 is echt lekker! Oud Vuil. |
|
dat nummer klinkt supergaaf, ik ben alleen niet zo weg van het drumgeluid, op In dark purity klonk het lekker vet. No meat is sweater |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |