|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Groot gelijk!! ze regeren zwaaaaaaar! |
|
Vader - monstrosity - krisiun - decapitated - dying fetus - houwitser: 5-9-2002 : Baroeg, rotterdam 6-9-2002 : udina, drachten 7-9-3003 : biebob, vosselaar |
|
is dat niet Iduna ipv udina ? |
|
quote: dat zou kunnen ik heb het snel overgetikt |
|
quote: Oh dat is wel cool !!!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
zat corpsegrinder niet bij monstrosity? No meat is sweater |
|
ja, vroeger wel, maar dat was voor dat ie naar Cannibal Corpse ging |
|
En die demo's waar George in grunt zijn toch uitgegeven? en zoja op welk album ? |
|
Ik heb een dubbel cd op mp3 en op de eerste staat ook demo materiaal. Dat klinkt wel vet met Mr. Corpsegrinder (al noemde hij zichzelf daar nog gewoon George Fischer) |
|
Vette line up. Wie gaan er? Dwaallicht - Baroeg |
|
Een van de beste bands in het genre! Alleen de vorige keer dat ze in Nederland speelden (oktober 98 met Vader, Kataklysm en Fleshcrawl) waren ze zo lief geweest de line-up om te gooien (wij verwachtten Vader als headliner en Monstrosity ervoor) en kwamen rond 9 uur binnen.. Monstrosity speelde dus als tweede en zodoende hebben we maar 2 nummer mee kunnen pakken.. Maar in september gelukkig een herkansing! |
|
Vette line up. Wie gaan er? Dwaallicht - Baroeg Greycloak - Baroeg (Iduna dichter bij maar veel boeren) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Baroeg: - Dwaallicht - Greycloak - Rajackar Iduna: |
|
quote: |
|
ik ga zeker...maar waar weet ik nog niet...maar euh> Monstrosity zou toch ook een nieuwe opnemen>? hoe staat t daar mee? Suck my piss |
|
die komt dacht ik in september uit |
|
Baroeg: - Dwaallicht - Greycloak - Rajackar - Iron Maiden - Slechtheid Iduna: |
|
quote: Dus waarschijnlijk nieuwe nummers tijden hun optreden? |
|
helaas gaat de show in Iduna, Drachten niet door None of us are saints - Albert Fish |
|
Baroeg: - Dwaallicht - Greycloak - Rajackar - Iron Maiden - Slechtheid - Morbid Death (Maar 't zou ook de show in Effenaar kunnen worden) HEERSCH Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Kut, vergeten! Effenaar: -Slechtheid |
|
Effenaar: -Slechtheid -TNightmare |
|
|
|
ik wil ook vader en monstrosity zien! maar niemand wil met mij mee naar de effenaar ik moet toch maar eens nieuwe vrienden gaan zoeken Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Effenaar: -Slechtheid -TNightmare -Snagger Tuurlijk... binnen brabant blijven Maar nee donderdag komt beetje kut uit.... liever op een vrijdag (geen school dag erna dus meer ) Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |