|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
dát is een plaat, waar ik zeerrrr benieuwd naar ben. Oud Vuil. |
|
Heh, Shreddie krijgt spontaan een stijve van dit nieuwtje denk ik. |
|
Goed nieuws! |
|
Ben het nu aan t luisteren! Zal daarna wel is laten weten wat ik ervan vond "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Damn, ik heb em nog niet kunnen vinden. (on en offline ) WIL DIT HEBBEN!!! |
|
quote: Ik raad je Soulseek te downloaden, daar heb ik em namelijk vanaf "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
*downloading* Heb nog maar één nummer binnen maar dat klinkt wel teringvet zeg. Ik denk dat dit een waardige opvolger van Dark Purity gaat zijn |
|
ik koop em wel gewoon. No meat is sweater |
|
quote: Ohh, wat bijzonder. Ik download em en als ik em goed vind na min. 5 keer horen koop ik em pas. Er komt zoveel troep uit dat ik liever eerst een mening vorm. |
|
quote: mja, heb er 1 keer overeen geluisterd en was niet echt onder de indruk. Ik zal em nog ff wat vaker gaan luisteren uiteraard. Denk niet dat het de beste DM plaat van dit jaar gaat worden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ?? 't is de demo van devoured flesh regurgitation niet... No meat is sweater |
|
quote: Waar maak je je druk over, downloaden is niks mis mee zolang je ook maar wat koopt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb net even een stuk of 4 nummers van Rise to power geluisterd maar ik ben nog niet echt onder de indruk. Het klinkt allemaal erg goed hoor, daar niet van. Maar het pakt me op de een of andere manier toch niet echt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: er zijn ook zat dingen die redelijk zijn maar niet "koopwaardig". En de meeste artiesten vinden het prima. Die vinden het allang gaaf dat mensen naar hun muziek luisteren. Dus waar maken we ons druk over. |
|
a casket for the soul..... WOW, wat een vet nummer is dat, zeg! Oud Vuil. |
|
In de Displeased newsletter staat "Rise to Power" nu pas vermeld, ik dacht al dat die cd helemaal langs me heen gegaan was. Al hoef ik weinig haast te maken om die eens te gaan luisteren, gezien de reacties hier. "In Dark Purity" heerscht nl wel ontzettend hard! |
|
Rise to power is een stuk minder en de productie ook, wat een kut snaredum. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik draai nu In Dark Purity. Dit halen ze niet meer denk ik.. gvd domme intro, heerwschend albvm! Suck my piss |
|
quote: Rise to power is mettertijd toch beter inhet gehoor gaan liggen signature |
|
Damn Gasten!! Rise To Power is misschien niet zo goed als In Dark Purity, maar is wel een heersende plaat! Er zijn maar weinig deathmetal bands die zo VET klinken als Monstrosity. Ze behoren tot één van mijn favorieten. |
|
Ik ben op zoek naar "in dark purity", iemand enig idee waar ik hem kan bestellen? Liefst niet helemaal uit Amerika want ik heb geen kredietkaart.. |
|
quote:http://www.boudisque.nl/bestellen/index.asp?artikelnr=162127 |
|
Bestelling is geplaatst, en nu maar wachten. |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/8044/Monstrosity-Spiritual-Apocalypse.html Reviewtje van hun laatste meesterwerk. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |