|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
is het niet TokYo Hotel? signature |
|
quote: En juist dáárom maak jij er hier een topic over aan. Omdat je wéét wat er gebeuren gaat, dat mensen er de draak mee gaan steken. En dat jij weer wat te zeiken hebt. Maar effe serieus, je bent natuurlijk wél een erg leuke vader dat je dit soort dingen met je dochter doet. En wat Staalman zegt. Omdat mijn vader niet zo into Judas Priest en Iron Maiden was, heb ik vóór mijn 16e geen enkele band live gezien. Bareuh... |
|
Helemaal mee eens! Mijn 55-jarige vader is met mij en mijn broertje een flink aantal jaren terug meegegaan naar Dimmu, Cradle en COB en aangezien ik dat toen echt de ruigste shit vond was het voor mij heel cool dat mijn pa hiernaar mee wilde. Tokyo Hotel is voor kleine meisjes altijd beter om naar te luisteren dan R&B ofzo en het gaat toch wel weer over die hype. Als ik ooit kinderen zou hebben zou ik ze ook naar dingen meenenemen die ze graag willen zien, ook al zou ik het kut vinden. |
|
Ik ben nog steeds in dubio of die zanger(es) nu een dude is of een wijf. Een dude zegt iedereen maar ik denk dat ze ons voor de gek houdt. Dat als ze iederen overtuigd heeft ze tijdens een interview ineens d'r blouse opentrekt, en dat ze dan d'r strakke sportbeha uit doet en er waarempel een paar tieten tevoorschijn komen en dan trekt ze ook de sok uit d'r broek. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Hehe, maar het verschil is dat XXL het niet kut vindt. Mag hij helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het wel kutmuziek. Boeiender |
|
quote: Nee, spul zoals 'sigur ros' (wat flink wat mensne hier draaien) is brute metal he? Wat een slap argument om metalheads te betichten van een tunnelvisie Ga je ook naar de Jonas Brothers de 13e van November? |
|
Zie inderdaad genoeg niet metal voorbij komen hier op zm. Daarmee blijft Tokio Hotels overigens een gigantische zaadband. |
|
quote: Is dat Tokio Hotel in je avatar? |
|
Tjonge jonge zeg... wat een gezever weer. Of je TH nou ruk vindt of niet, de dochter van XXL mag blij zijn dat d'r vader dit voor d'r over heeft. Ik zou de mijne nooit zo gek gekregen hebben... |
|
quote: T'is gewoon een Thaipoppie! |
|
quote: Weinig kans aangezien ik die dag wel wat met mijn uren zal schuiven zodat ik een uurtje langer kan slapen ivm Pavlov's Dog concert de dag ervoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo maar eens die kant op. De hype zal wel een beetje voorbij zij want volgens mij is het dit keer niet uitverkocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sterkte man. |
|
quote:Dat wel, maar op de radio waren net een paar tienermeisjes die al dagen in een deken voor de deur lagen... |
|
Dit is een tweeling |
|
Ik weet niet hoor, dat haar zit me net even te plat. Misschien heeft ie net zijn helm afgezet.. |
|
quote: Hebben ze al een nummer dat 'Bad Hair Day' heet?!? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik geloof dat de autobiografie zo heet My friend, watch out for traitors... |
|
'Bad hair life' is een betere titel. |
|
quote: Lekker wijf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: die wel ik wel eens uitscheuren/ yay IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De kleur van zijn hoofd past niet echt bij de kleur van zijn armen. |
|
quote: ik wil ik wil ZONDER SPUUG IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als je nu in de trein stapt kan je het nog halen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |