|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zag ze zondag al inderdaad. |
|
Waarom doen ze zoiets eigenlijk op een Dinsdag? Ik bedoel, er komt alleen jong grut op af die de volgende dag weer netjes in de schoolbanken horen te zitten |
|
En idd liggen sommige meisjes al dagen voor de deur. En idd, school?!?! En idd, niet uitverkocht?!?! Hoezo zinloos. Ook sowieso al bij voorbaat, maar goed. Aan de andere kant, dat hitje met iets van monsoon in de titel is niet slecht, als je er verder geen beeld bij hebt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vakantie, en zo. Welliswaar niet voor iedereen, maar toch. |
|
Ach, dat is waar ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ahhhaaaaa, ja in Limbabwe gaan ze weer allemaal netjes naar school (denk ik). |
|
hahahaha smeerlapperij een checken of er nog nieuwe dingen op staan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Vind het al knap zat dat dat jonge grut er het geld voor overheeft. Die shizzle is zo'n 30 euries, damn |
|
quote: .nl? .net? Al een tijdje dooderig. Ik was fan, maar dat hielp niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarom vallen alle puber meisjes als een blok voor dit? Ik wil ook zulk haar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik zou em doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: 1 keer maar? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat is bij meisjes nou eenmaal zo die nog niet weten of ze hetero zijn of lesbisch, doh... |
|
En XXL staat daar nu tussen. Dat maakt de keuze wel heel makkelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
O. Ik dacht dat het een jongetje was. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: shit man. IK OOK. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
mooi iedereen opgerot?? TIJD VOOR EEN SLOWCHAT. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Yeah! Je moeder. |
|
heb je nog geneukt? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
kauwe pizza HMMMMMMMMMMMMMMMMMMM IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nueken met Bill. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Kauwt ook niet echt lekker, als je HMMMMMMMMMMMMMM zegt. Ik zou HARHARHAR zeggen ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
neuken is gay signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |