|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik zou hem scheuren signature |
|
Droog in de kakkert! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En hoe was het? En nog belangrijker; wat hadden ze aan? |
|
Bill heeeft blijkbaar een flinke make-over gehad richting een soort van Grace Jones look, ofzo. De bovenkant van het pakje wisselde trouwens wel bij ongeveer elk nummer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
*proest* |
|
Waaaahahhaaahaaahaaahaaaahhahahahahaha En ze speelden verder wel goed en was er een tof voorprogramma? |
|
k vraag me af of hij nu echt androgyn is of gewoon zich zo voordoet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Speelden opzich wel OK maar dat nieuwe werk is totaal niet meer boeiend. Het oudere werk had nog wat uitschieters. Edit: En ze zingen nu helemaal niet meer in het duits. Wel @ podiumaankleding. Futuristische toestanden en bewegende podiumdelen enzo. Zal morgen eens kijken of XXS er foto's van heeft gemaakt. @ Voorprogramma: http://www.myspace.com/onlysevenleft [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-02-2010 1:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou ik ben wakker omdat ik ziek ben, maar Bill's nieuwe look knapt me niet op. Hij lijkt nu op Rihanna. |
|
quote: O enneuh beterschap |
|
ik zou hem doen! snoei hard.. verder doet dat pakje me denken aan de pakjes van Gerard Joling: enorm pluspunt natuurlijk! nogmaals: ik zou hem doen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik denk dat Gerard nog jaloers wordt op zo'n outfit |
|
quote: Die gast heeft echt heeeule enge oren Over de rest nog maar te zwijgen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Bill van TH, vergeleken met hem is Dani Filth nog eens een echte kerel. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Dat Sonic the Hedgehog-kapsel stond leuker. =) |
|
Blijf het grappig vinden hoe hij op sommige foto,s zo'n moeite doet om true te blijven kijken, ook al is ie uitgedost als een labiele kaketoe. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Ik krijg er ook wel een beetje een Dogma gevoel bij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik krijg er voornamelijk een ongemakkelijk gevoel bij. En een gerard joling gevoel, ja. Eigenlijk hetzelfde. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-02-2010 21:21] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dank je! |
|
Wie is die knappe vrouw op die foto? Maar even serieus...Dat gaat echt nergens meer over. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Bij die foto krijg ik het idee dat ie eigenlijk op stelten staat en dat zijn echten voeten eindigen op wat kniehoogte lijkt te zijn. |
|
Ik wed dat hier wel erg opgewonden van raakt |
|
laat die man toch hij is vast niet alleen daar in. heb em gezien met wardruna en hij zag er uit alsof hij aids had Xxx IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik vind die bill op zanger van placebo lijken zo, brian molko. anyhow,,, tis gewoon |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |