|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
... helaas erg jammer dat op dit forum niet vermeld is dat de Alpenkreuzers gister speelden... man man, wat een vuige muzak! |
|
quote: De Popfrontsite kun je lekker laten voor wat het is. Helaas wordt die slecht onderhouden wegens tekort aan vrijwilligers. De Myspace is daarentegen meer up to date. De tijden die ik hier post kloppen. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
SERAPHIQUE heeft hun optreden helaas afgezegd wegens het niet op orde kunnen krijgen van de bandbezetting. Met een vervanger ben ik nog in onderhandeling... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Lay Down Rotten misschien? signature |
|
quote: Betaal jij ze? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Helaas. |
|
quote: WTF? Alleen geen toetsenist toch? Jammer voor ze, mar nu kunnen ze weer met volle aandacht snel de cd afmaken.... Boeiender |
|
Volgens mij ook geen zanger. |
|
quote: Volgens mij wel, dhr. Matteman zou toch zingen? Boeiender |
|
quote:Ik dacht gisteren te horen van niet. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-01-2010 12:38] |
|
... volgens mij wordt het nooit wat met Seraphique... en dan bedoel ik qua optredens. |
|
quote: Erg jammer. |
|
quote: Departure moet! |
|
zou wel de reden zijn dat ik ook ga kijken... |
|
THE NEW DOMINION vervangt Seraphique. http://www.myspace.com/thenewdominion "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hihi. Welk genre vervangt dinges? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Voor jou komt er ook wat leuks aan binnenkort "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: moet jij dan betalen? signature |
|
quote: Eindelijk Slayer in Fopstront? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Volgens mij ben ik dusdanig zat dat ik Popfront verkeerd heb gespeld zonder dat in de gaten te hebben. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aanwezig achter de bar. |
|
quote:Kijk, nog een tilbo-band erbij www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Achchchch man.... Houdoe hè "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nou, laat dan maar zitten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |