IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 07-02-2010 Metal Markt & Metal Koffie Concert @ Zwolle Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 18-12-2009 10:12 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

... helaas erg jammer dat op dit forum niet vermeld is dat de Alpenkreuzers gister speelden... man man, wat een vuige muzak!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 07-01-2010 10:48 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 2 november 2009 11:19 schreef AngelOfDeath het volgende:
METAL KOFFIE CONCERT in Popfront (14.00 - 19.00 uur) Entree: Gratis

Op de popfrontsite staat trouwens dat het om 21:00 begint

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 07-01-2010 10:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 10:48 schreef Hades het volgende:
Op de popfrontsite staat trouwens dat het om 21:00 begint

De Popfrontsite kun je lekker laten voor wat het is. Helaas wordt die slecht onderhouden wegens tekort aan vrijwilligers. De Myspace is daarentegen meer up to date. De tijden die ik hier post kloppen.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

AngelOfDeath
Posted 20-01-2010 12:08 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

SERAPHIQUE heeft hun optreden helaas afgezegd wegens het niet op orde kunnen krijgen van de bandbezetting. Met een vervanger ben ik nog in onderhandeling...

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2010 12:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lay Down Rotten misschien?

signature

AngelOfDeath
Posted 20-01-2010 12:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 12:09 schreef Hypnos het volgende:
Lay Down Rotten misschien?

Betaal jij ze?

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2010 12:11 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 12:08 schreef AngelOfDeath het volgende:
SERAPHIQUE heeft hun optreden helaas afgezegd wegens het niet op orde kunnen krijgen van de bandbezetting. Met een vervanger ben ik nog in onderhandeling...
Helaas.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-01-2010 12:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:

WTF? Alleen geen toetsenist toch? Jammer voor ze, mar nu kunnen ze weer met volle aandacht snel de cd afmaken....

Boeiender

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2010 12:19 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Volgens mij ook geen zanger.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-01-2010 12:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 januari 2010 12:19 schreef Helvete het volgende:
Volgens mij ook geen zanger.

Volgens mij wel, dhr. Matteman zou toch zingen?

Boeiender

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2010 12:28 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 12:27 schreef MR. N het volgende:
Volgens mij wel, dhr. Matteman zou toch zingen?
Ik dacht gisteren te horen van niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-01-2010 12:38]

herrie
Usericon van herrie
Posted 20-01-2010 12:29 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

... volgens mij wordt het nooit wat met Seraphique... en dan bedoel ik qua optredens.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2010 12:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:

Erg jammer.

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-01-2010 13:36 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:

Departure moet!

herrie
Usericon van herrie
Posted 20-01-2010 15:09 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zou wel de reden zijn dat ik ook ga kijken...

AngelOfDeath
Posted 21-01-2010 0:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

THE NEW DOMINION vervangt Seraphique. http://www.myspace.com/thenewdominion

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-01-2010 0:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:

Hihi.
Welk genre vervangt dinges?

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

AngelOfDeath
Posted 21-01-2010 0:30 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 0:17 schreef Dentz het volgende:
Hihi.
Welk genre vervangt dinges?

Voor jou komt er ook wat leuks aan binnenkort

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 0:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 12:10 schreef AngelOfDeath het volgende:
Betaal jij ze?

moet jij dan betalen?

signature

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-01-2010 0:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 0:30 schreef AngelOfDeath het volgende:
Voor jou komt er ook wat leuks aan binnenkort

Eindelijk Slayer in Fopstront?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-01-2010 0:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Volgens mij ben ik dusdanig zat dat ik Popfront verkeerd heb gespeld zonder dat in de gaten te hebben.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-01-2010 0:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Aanwezig achter de bar.

Daops
Usericon van Daops
Posted 21-01-2010 11:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 0:14 schreef AngelOfDeath het volgende:
THE NEW DOMINION vervangt Seraphique. http://www.myspace.com/thenewdominion
Kijk, nog een tilbo-band erbij

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

AngelOfDeath
Posted 21-01-2010 20:39 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 11:25 schreef Daops het volgende:
Kijk, nog een tilbo-band erbij

Achchchch man....
Houdoe hè

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 20:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nou, laat dan maar zitten.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com