|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou zeg |
|
quote: Ik laat em schieten voor Saint Vitus in de Baroeg, volgend jaar beterder www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Kaaigezellig denk, ofnie! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
...is er die dag trouwens ook een metalmarket in Hedon? |
|
zoiets dacht ik in elk geval wel. |
|
quote: |
|
oui, check le openingspost |
|
*oh ja...* |
|
mmm... NNFI als eerste...tactisch! (*blijft te lang hangen*) |
|
Ik kom toch wel zo ongeveer langs Hedon op mijn weg richting station (voor LC in Eindhovuuuuh) Ga wel ff kieken!!!! |
|
Zondag alweer, gezellig! |
|
quote: Meneer de Ontbijtman inmiddels al uitgekeken?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, maar het antwoord daarop wil je niet horen |
|
Zometeen. |
|
Zo ook even kijken |
|
O fuck, was dat vandaag hehe... Je moeder. |
|
Wat was dat gezellig, donders |
|
Was de koffie een beetje te drinken? |
|
menige keren mn bakkes verbrand |
|
quote:Ja de koffie was lekker. Verder was het ook leuk. |
|
No Need For Introductions vond ik niks aan, Khaoz klinkt op zich best aardig maar daar blijft het bij. The New Dominion, blanke Bokito en zijn band.. ze deden erg hun best maar het kwam gewoon niet over om de een of andere reden. Dat shirtloze macho gedoe en dat gebonk op de borst was grappig, maar voegde niet veel toe. Wel serieuze poging tot opzwepen van publiek, helaas werkte het publiek niet zo mee.. Zwolle he. The Dust Connection gemist, was er een verschuiving in schema geweest of heb ik niet goed opgelet? Aniejweej, jammer.. voor mij de enige band die ik graag wilde zien. Methusalem.. super, maar dan zonder zanger! Blijft jammer van die zanger, die zijn noten nog steeds niet weet te halen. Een wonder dat er geen glazen braken, heavy metal.. prima, maar dan wel met zanger die daadwerkelijk kan zingen. Al met al een prima middag vermaak, het was weer gezellig in Popfront. |
|
Heh, je hebt The Dust Connection niet gemist. Die hebben op het laatste moment moeten afzeggen (stond ter plekke bij speelschema vermeld). Te laat om nog een vervangende band te kunnen vinden. ....."blanke bokito en zijn band...." Hahaaaaaaaaa! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-02-2010 22:26] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ja beterschap/heelschap @ Daops! Wij kwamen tijdens The New Dominion binnen, 'k vond ze echt wel vet! enig minpuntje wat ik kan bedenken is dat er ineens cleane zang bij kwam, zakte het m.i. een beetje van in. Maar verder donders strakke vette band Mja en stom volk in Zwolle, tijdens Methusalem. Totaal geen respons. Zelfs geen applaus. Toen gingen wij iig maar flink EEEUUUJ-en n shit, durfden er toen gelukkig nog een paar mee te doen :p Iedereen moet gewoon die vuist in de lucht pleuren en lekker meeblèren op die lekkere oldskool metal! En goed spelen ook die lui. Maarja, veel jong spul gister. Die hebben dat nooit meegekregen I guess. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-02-2010 23:40] |
|
quote: Ah vandaar.. Was eff bij Hedon gaan zitten |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |