|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
...en dat terwijl emotie altijd in de startblokken staat om verrassingsoptredens te doen... zelfs zonder verbod kom ik 't popfront niet in. |
|
quote:janee bij methusalem niet of wou je zeggen dat je daarbij een elleboog gevangen had :') |
|
[quote]Op 9 februari 2010 21:32 schreef Jonaannfi het volgende: En dat het publiek niet enthousiast was? Nou ik heb heb nogsteeds een plek aan de binnekant van mn lip waar ik een elleboog op gevangen heb /quote] ... * weer een verbod uitgereikt * |
|
Oh haha Qua muziek vielen ze ook beetje buiten de boot vond ik, maar laatste nummer was wel leuk opzich, dat was ook alles wat ik gehoord had |
|
quote: Herrie, jullie moeten die naam van jullie ook niet zo serieus nemen dan |
|
quote: Boeiender |
|
quote:Thanks! Gaat alweer iets beter, maar gitaarspelen is nog moeizaam (lees pijnlijk). Erg klote om te moeten afzeggen, maar ja.. overmacht Hopelijk snel een herkansing www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |