|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
HARD!! |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja voor deze line-up mocht wel een eigen topic geopend worden |
|
M/T/DBD/CH/TSU zou de titel moeten zijn. |
|
Ja dit is wel een tourtje waar je u tegen zegt! |
|
op 7 maart ook in het Bolwerk te zien! |
|
Dubbel dan! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dan ben ik benieuwd wanneer dit in Dynamo plaatsvind |
|
Inderdaad, bevestigd. Kaartjes gaan spoedig de vooverkoop in! |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En dat op 10 minuutjes fietsen. |
|
De voorverkoop is gestart! Zie www.baroeg.nl |
|
Vanavond maar meteen kaarten bestellen dan. |
|
Kaartje binnen. |
|
quote: Als het goed is heeft Burzum ook 6 kaarten voor ons in zijn bezit [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 23-11-2009 21:51] |
|
Leipe shit ouwe Por Vida |
|
|
|
Het verbaasd me nog steeds dat dit nog niet uitverkocht is. |
|
hardcore en voorverkoop, niet bepaald 2 handen op 1 buik |
|
Er zijn nog kaarten beschikbaar! |
|
Kaartjes binnen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nee daar heb je gelijk in, maar met deze line-up en in een redelijk kleine zaal... |
|
Ik heb er in ieder geval al enorm veel zin in!! Het zou helemaal leuk zijn als Still Screaming nog langs zou komen. |
|
quote: Dan doen we maar eens een biertje daar |
|
quote: Prima, ik kan rollend naar huis! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |