|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
demo's zijn altijd leuk om een beter beeld te krijgen, dus kopen (mits je niet opgelicht wordt, lees: te hoge prijs) Je moeder. |
|
Wat is een te hoge prijs? |
|
dat je bijvoorbeeld 20 euro dokt ervoor ofzo, ikzelf zou dat er dus echt niet voor over hebben... Je moeder. |
|
Wat zou jij voorstellen, voor 2 originele demo's? |
|
uhmz, hooguit 10 euro maar dat ben ik, ik ben zuinig Je moeder. |
|
Ik hoop dat het me lukt voor die prijs. Waarschijnlijk knalt ie er nog wat Dunkelgrafen demo's tegenaan ook! |
|
das beters Je moeder. |
|
Vistic Circle Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik heb ze ooit jaren geleden eens in Vera gezien. Toen vond ik t erg leuk. Geweldige show leuke muziek. Maar nu ik ze op Summerbreeze weer zag was dat echt wel schrikken. Zo saaaaaaai!!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:dunkelgrafen demo's zijn interressant |
|
Dan ga ik toch es even kijken of ik ze voor niet al te veel geld kan krijgen. |
|
Wat een kutband,.............................. Wat slecht...................... Wat een klonen................. Wat een G's!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Tja, dat kan ik alleen maar beamen. Walgelijk goedkope rifjes om wat vrolijke keyboard-riedeltjes heen geplakt. |
|
quote: Zoals ik al zei... |
|
Dit vind ik dan weer 1 van de betere black bands met "keyboard riedeltjes" Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Vond Mystic Circle erg saai op No Mercy. De intro van Raining Blood bracht het publiek (en mij ook) wel in beroering, maar ze hielden het helaas op een intro. Ben halverwege vertrokken. |
|
live zijn ze het aanhoren niet waard die drumcomputer is nog het triest, en zeker hoe ze het gebruiken ik heb limbonic art ooit gezien en die gebruiken dat ding tenminste goed Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:Doen ze vaker ja; Erg irritant. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Idd. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Fishstick Circle spant de kroon in het eindeloze lijstje van oerslechte black bands ... samen met Eisregen, Dunkelgrafen, Riger (of hoe noemt dat weer), ... 90% van de Last Episode bands dus ... www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote: Djeeeezes, wat een vertoning ze doen het er gewoon om dus.... beetje fokken met al die truie metalheads. (dat maakt het niet minder gay) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mja, kheb ze toen op no mercy gezien, maar alles behalve een strakke band... signature |
|
MC leek ik zeg leek de nieuwe Dimmu Borgir te worden. Want Dragonslayer was 'n prima album. Maar wat daarna gebeurde, corpse paint werd afgezworen, dameszang werd toegevoegd en last but not least ging men Death Metal spelen. Eeuwig zonde. |
|
Alleen de cover van Bathory - One Rode To Asa Bay is wel super sfeervol vertolkt door ze. Rest is erg middelmatig gespeelde dertien in een dozijn black-metal achtig iets... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |