|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.lambgoat.com/news/view.aspx?id=13634 Dat dus [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-11-2009 3:06] |
|
quote: + Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Woei!AoAA,Suffocation en Nervecell. =) |
|
En 4 april in Antwerpen. Daar ga ik wel bij zijn. Mooi spul !! |
|
Vet, en nog op een vrijdag ook! |
|
Waarschijnlijk aanwezig in Utrecht en Antwerpen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Gaan we nu plots een beetje serieus met metal aan de gang bij Tivoli?! |
|
|
|
Koprollend! (Hoewel, misschien toch maar beter op de fiets) |
|
Suffocation en Fleshgod Apocalyse, kenkerhard. Annotations of an Autopsy ook nog nooit gezien, maar boeit veel minder. Dit word een avondje heavy bier drinken denk. |
|
quote: Annotations is redelijk live, beetje monotoon. Publiek ging er op ieperfest iig behoorlijk hard op. En wel ff dansje doen bij Welcome To Sludge City natuurlijk! |
|
Aanwezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: Ik denk net hetzelfde. Al genoot ik er wel van, die keer op Ieperfest I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
BreeBreeeeeeeeee Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wauw, je kent de lyrics al uit je hoofd [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-11-2009 20:35] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hehehe! En iets met gaten en bloed!? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, en met een vuil vuil speeltje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nee die boeken alleen laffe packages. Niet dat er wat mis is met die packages, maar wel als dat het enige is wat je doet metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Gewoon een boeker die wel wat metal wil neerzetten, maar zelf geen verstand heeft van metal. Dan zijn packages safe. |
|
An sich zonde idd. Maar dat zie je regelmatig bij zalen. En zij kunnen dat blijven doen omdat de grijze muis "metalhead" er wel massaal heen gaat. Soms omdat ze misschien een van de bands kennen, maar vaker omdat het toch "om de hoek" is. |
|
AOAA!!! Oh alleen daarvoor ga ik er wel naar toe:D Heerlijke band. |
|
quote: Voor zo'n grote toko als Tivoli is het niet te doen kleine showtjes te boeken. En voor een kleine zaal is het niet te doen om een package als dit te booken. Dus.... |
|
Naar mijn idee leunen dergelijke tours meestal op 1 hoofdact (Suffocation in dit geval) en krijg je de rest van het avondvullend programma er ondertussen gratis bij |
|
Tja, beginnende bands moeten toch ook ergens beginnen? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |