|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dat niet gewoon om toonverschillen te krijgen? Je kunt toch niet alle 4 de pedalen in rammen ? Of zit ik nu verkeerd ? |
|
ja, ik weet niet daarom vraag ik het. het lijkt me zeer gaaf. nog snellere bass |
|
Drummer van Hammerfall |
|
ik denk dat Lord Bel bedoelt dat je als je 1 pedaal intrapt, dat je dan twee ploffen hoort, ipv. 1. dus als je snel dbbassed, dan krijg je dus 4 ploffen ipv. 2 |
|
Ah zo .. Snelle dubbelbass is altijd goed |
|
quote:nee, jammer niet zo....... ik bedoel gewoon 2 drumstellen met 2 verschillende drummers |
|
Zo'n band bestaat, maar ik ben de naam kwijt Als ik erop kom, hoor je het Don't blush when I rip you open |
|
quote:ok, mooi..... ik wou ook zo'n band beginnen :D haha maarja, ik ben niet orgineel |
|
quote: Is die herrera vent van fear factory geen snelle drummer?!!!!!! Pfff, ik zou wel niet weten of die 2 (!) d-b-drumstellen [copied/pasted that] heeft. |
|
quote: meeloper |
|
Die drummer van Absu doet 't met gewoon 2 basspedaaltjes, en die is AAAAARGH Fukking snel! |
|
quote: ja, die gast is gaaf en kan echt geweldig drummen. |
|
het lijkt me zeer vet om een band te hebben: 1 zanger (IKKE!), achter mij 1 leadgitaar en basgitaar, en daarachter een stellage, beneden drummer 1 met drumstel, en daar boven op stellage drummer 2. en alletwee d-b.... dan kan het niet meer op |
|
quote:zonder zijn triggers zou ie nogal onregelmatig klinken in 'aanslagsterkte' maar anyway, ik aanbid die man... en twee dbdrums in en band, onmogelijk toch? hier lopen ergens een vader en zoon drummer rond die samen optreden als drumduo dàt is geniaal hoe die op elkaar inspelen. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:whaha, er schiet me op eens iets te boven: Safri duo |
|
ik vind het overdreven gedoe: een band met twee drummers of een drumstel met twee db-pedalen, dan hoor je op een gegeven moment ook geen fuck meer.....? |
|
he, het is maar een IDEETJE hoor.... een drummer kan niet snel genoegt zijn |
|
Als de drummers goed op elkaar ingespeeld zijn, is er niets aan de hand! Dan klinkt het juist supervet....#%$@#%$ hoe heette die band nou.. Don't blush when I rip you open |
|
quote:zoniet, dan noem je de stijl gewoon 'dubbele-d-b-herrie'....... en zeg die naam nou eens |
|
is een drummer niet meer genoeg??? |
|
quote:arg..... van jou krijgk een gonnoroe hehe... uhm... om eerlijk te zijn JA, maar de gedachte van een 2e drummer lijkt me ook wel ok. wat vind je zelf.. vind je 1 of 2 zangers mooi? 1 gitarist of 2 gitaristen? |
|
"I asked for the double double, and they gave me the double double double double" - Homer J. Simpson Sorry, ik kon het gewoon nie laten. |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote:simpsons-freak |
|
Mr. D.r. Umcomputer natuurlijk! En het voordeel is dat er 2 leden minder zijn in denne band en dus 2 minder mensen die bier nodig hebben.;.. Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |