IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : dubbel-dubbel-bass Volgende pagina
Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:01 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

mijn vraag is dus of iemand een band weet met een dubbel-dubbel-bass-drum. dat wil zeggen: een band met 2 (!) d-b-drumstellen.
lijkt me namelijk erg vet. ik ken er helaas geen, maar iemand van jullie wel, of iemand die weeet hoe het klinkt?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2002 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is dat niet gewoon om toonverschillen te krijgen?
Je kunt toch niet alle 4 de pedalen in rammen ?
Of zit ik nu verkeerd ?

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:03 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ja, ik weet niet
daarom vraag ik het. het lijkt me zeer gaaf. nog snellere bass

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 27-08-2002 19:03 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Drummer van Hammerfall

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-08-2002 19:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik denk dat Lord Bel bedoelt dat je als je 1 pedaal intrapt, dat je dan twee ploffen hoort, ipv. 1.

dus als je snel dbbassed, dan krijg je dus 4 ploffen ipv. 2

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2002 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah zo ..
Snelle dubbelbass is altijd goed

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:05 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:03 schreef aerodis het volgende:
ik denk dat Lord Bel bedoelt dat je als je 1 pedaal intrapt, dat je dan twee ploffen hoort, ipv. 1.

dus als je snel dbbassed, dan krijg je dus 4 ploffen ipv. 2
nee, jammer niet zo....... ik bedoel gewoon 2 drumstellen met 2 verschillende drummers

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 27-08-2002 19:05 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Zo'n band bestaat, maar ik ben de naam kwijt

Als ik erop kom, hoor je het

Don't blush when I rip you open

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:06 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:05 schreef JaneDoe het volgende:
Zo'n band bestaat, maar ik ben de naam kwijt

Als ik erop kom, hoor je het
ok, mooi..... ik wou ook zo'n band beginnen :D haha maarja, ik ben niet orgineel

Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-08-2002 19:07 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:01 schreef Lord Belial het volgende:
mijn vraag is dus of iemand een band weet met een dubbel-dubbel-bass-drum. dat wil zeggen: een band met 2 (!) d-b-drumstellen.
lijkt me namelijk erg vet. ik ken er helaas geen, maar iemand van jullie wel, of iemand die weeet hoe het klinkt?

Is die herrera vent van fear factory geen snelle drummer?!!!!!! Pfff, ik zou wel niet weten of die 2 (!) d-b-drumstellen [copied/pasted that] heeft.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-08-2002 19:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:06 schreef Lord Belial het volgende:
ok, mooi..... ik wou ook zo'n band beginnen :D haha maarja, ik ben niet orgineel

meeloper

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 27-08-2002 19:10 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Die drummer van Absu doet 't met gewoon 2 basspedaaltjes, en die is AAAAARGH Fukking snel!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-08-2002 19:14 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:10 schreef Wishmaster het volgende:
Die drummer van Absu doet 't met gewoon 2 basspedaaltjes, en die is AAAAARGH Fukking snel!

ja, die gast is gaaf en kan echt geweldig drummen.

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:16 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

het lijkt me zeer vet om een band te hebben: 1 zanger (IKKE!), achter mij 1 leadgitaar en basgitaar, en daarachter een stellage, beneden drummer 1 met drumstel, en daar boven op stellage drummer 2. en alletwee d-b.... dan kan het niet meer op

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-08-2002 19:17 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 27 augustus 2002 19:14 schreef soepkoeltoer het volgende:
ja, die gast is gaaf en kan echt geweldig drummen.
zonder zijn triggers zou ie nogal onregelmatig klinken in 'aanslagsterkte' maar anyway, ik aanbid die man...

en twee dbdrums in en band, onmogelijk toch? hier lopen ergens een vader en zoon drummer rond die samen optreden als drumduo dàt is geniaal hoe die op elkaar inspelen.

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:19 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:17 schreef IronGlory het volgende:
en twee dbdrums in en band, onmogelijk toch? hier lopen ergens een vader en zoon drummer rond die samen optreden als drumduo dàt is geniaal hoe die op elkaar inspelen.
whaha, er schiet me op eens iets te boven: Safri duo

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 27-08-2002 19:22 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik vind het overdreven gedoe: een band met twee drummers of een drumstel met twee db-pedalen, dan hoor je op een gegeven moment ook geen fuck meer.....?

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:24 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

he, het is maar een IDEETJE hoor.... een drummer kan niet snel genoegt zijn

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 27-08-2002 19:27 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Als de drummers goed op elkaar ingespeeld zijn, is er niets aan de hand!
Dan klinkt het juist supervet....#%$@#%$ hoe heette die band nou..

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:28 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:27 schreef JaneDoe het volgende:
Als de drummers goed op elkaar ingespeeld zijn, is er niets aan de hand!
Dan klinkt het juist supervet....#%$@#%$ hoe heette die band nou..
zoniet, dan noem je de stijl gewoon 'dubbele-d-b-herrie'....... en zeg die naam nou eens

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 27-08-2002 19:29 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

is een drummer niet meer genoeg???

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:31 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:29 schreef soepkoeltoer het volgende:
is een drummer niet meer genoeg???
arg..... van jou krijgk een gonnoroe
hehe...
uhm... om eerlijk te zijn JA, maar de gedachte van een 2e drummer lijkt me ook wel ok. wat vind je zelf..

vind je 1 of 2 zangers mooi?
1 gitarist of 2 gitaristen?

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-08-2002 19:31 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

"I asked for the double double, and they gave me the double double double double" - Homer J. Simpson

Sorry, ik kon het gewoon nie laten.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 27-08-2002 19:31 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 27 augustus 2002 19:28 schreef Lord Belial het volgende:
zoniet, dan noem je de stijl gewoon 'dubbele-d-b-herrie'....... en zeg die naam nou eens

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 27-08-2002 19:34 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:31 schreef DarknessThere het volgende:
"I asked for the double double, and they gave me the double double double double" - Homer J. Simpson

Sorry, ik kon het gewoon nie laten.
simpsons-freak

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-08-2002 19:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Mr. D.r. Umcomputer natuurlijk! En het voordeel is dat er 2 leden minder zijn in denne band en dus 2 minder mensen die bier nodig hebben.;..

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com