|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Slipknot? |
|
quote:arg, nog niet aan gedacht |
|
mijn (ongelooflijk heerschende, belachelijk technische, professionele) band Enfeeble, maakt ook geberuik van 2 stukken slagwerk, namelijk: een drummer(duh) + een aparte percussionist. zeer fijn. |
|
gaaf, dus de voorbeelden van zo iets zijn safri duo en slipkneus...wahaha, ok nou kan ik een voorstelling van maken. |
|
Safri Duo vind ik wel goed, maar het is geen dubbel-dubbel-bass beetje off-topic is het niet. |
|
volgens mij had die drummer van van halen ook 4 bass drums on stage. en die klip van bathory, weet niet meer welk liedje(er zijn er niet zoveel), de drummer daarin heeft er volgens mij wel 6! Oud Vuil. |
|
Ik ken geen band die dubbel-dubbel-bass-drum gebruikt, maar ik ken wel een bedrijf die ze maakt. Sonor maakt de Giant Step Twin Effect Pedal. Dit is een dubbelbasdrum pedaal voor een voet. Met je tenen als het ware bedien je een klopper en met je hiel een tweede. ALs je er hiervan nu twee neer zou zetten kun je in theorie twee keer zo snel zijn, maar naar mijn idee kun je met deze techniek nooit zo snel worden als de traditionele manier. En snelheid is ook niet alles. Ga naar: http://www.sonor.de/neu/english/drums/index-2.htm en daarna naar - Giant Step Pedals. Ik wist niet hoe je een plaatje moest posten, sorry daarvoor. Ik hoop dat het zo ook lukt. H. [Dit bericht is gewijzigd door Gnoom op 27-08-2002 21:42] |
|
Sommige solo drummers hebben wel meerdere bassdrums, dan heb je er wel heel veel. maar natuurlijk niet het effect als 2 dubbelbass drums tegelijk. Gewoon afgestemd als noten. |
|
quote: Het meesterlijk stoere Venom (ahum!) op Dynamo 1998 ??? Had een drumstel wat je amper volledig kon behameren met z'n 10-en... In totaal 6 basedrums terwijl hij er toch echt maar 2 gebruikte, en dat af en toe... Veel Show-Off dus, zal bij Bathory niet anders zijn! |
|
Kheb al een seen groep zien spelen met 4 drummers, maar kdenk niet dat het dubbel bas was. De drummer van dEUS zat erwel bij |
|
KISS in de clip van 'I Was Made For Loving You' zeker 4 bassdrums! |
|
quote: *kuch* goed??? 1 neem en nummer wat men allang vergeten is (behalve sky radio) 2 zet er een hardere drum onder 3 maak een clip waar je hyperactief op trommels slaat die je niet eens hoort in het nummer tadaaa safri duo, dit is echt het toppunt van talentloos zijn... Je moeder. |
|
haha, ja man Wladimir, hou je 't nou maar lekker bij Tren(D)ce! |
|
dit is pop, geen trance, trance heeft nog nivo en diepgang (als je door de top40 zooi heen luisterd tenminste) Je moeder. |
|
meneer heeft er vestand van |
|
jepz, nog steeds een kwart van mn cd's is niet-metal als je begrijpt wak bedoel maar nu weer ontopic Je moeder. |
|
quote: En veeeeeeeeeeel sneller spelen dan een mens Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
boeiend. Zo technisch hoeft het nou ook weer niet te zijn. metal met drums beter. |
|
quote: Nou je het zegt, alleen jammer dat ze kapot gaan als je er bier overheen donderd Veel echte drummers kunnen daar wel tegen namelijk! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ik heb een paar keer met de drummer van dark mythology (www.darkmyhology.com)gespeeld.was wel erg vet.maar ik denk dat het wel snel rommelig klinkt in een band.je moet dan ook twee drummers hebben die perfect op elkaar ingespeeld zijn.da's moeilijk te vinden. |
|
Dit lijkt me met 2 drummers vrijwel onmogelijk. Weet je hoe ontiegelijk moeilijk dat gaat worden om die dubbele hamburgers in de maat te houden? |
|
hier check deze dubbel bass als je hier 2 van heb oooooooooeeeeeeehh www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ehm, dude... Voor zo'n pedaal (twin-pedal) heb je nog altijd 2 voeten nodig. |
|
quote:neehee dat is het em nou juist! als je je voet indrukt, gaat de ene knuppel naar voren, maar als je je voet weghaalt gaat de ander naar voren. echt waar wat die gozer hier in dat filmpie doet kan met 1 voet. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |