IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : dubbel-dubbel-bass Vorige pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 01-10-2002 17:37 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

En het speelt verrot, geef mij maar mijn axis longboard!

Trieste gast

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 01-10-2002 17:42 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 1 oktober 2002 17:37 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
En het speelt verrot, geef mij maar mijn axis longboard!
jah dat lijkt mij ook maar als je er handig in wordt kun je wel vet snel spelen

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Beastial Blasphemer
Posted 01-10-2002 17:45 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

die drummert van ff heeft toch twee van die dingen?

Trieste gast

Beastial Blasphemer
Posted 01-10-2002 17:45 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

met een axis kan je ook redelijk snel..

Trieste gast

Demolition
Usericon van Demolition
Posted 01-10-2002 20:09 by Demolition Wijzig reactieProfiel van DemolitionQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 21:46 schreef Snagger het volgende:
Nou je het zegt, alleen jammer dat ze kapot gaan als je er bier overheen donderd

Veel echte drummers kunnen daar wel tegen namelijk!

Bier dient om te drinken,niet om ergens overheen te donderen, zonde van het bier

Do I look like someone who cares what god thinks ....

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2002 13:07 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Je hebt tegenwoordig zoals gezegd dat geval van Sonor en ook een andere versie die Duallist heet. Db-en met één poot. Tja, ik weet 't niet, hoor.

Er is idd een band die twee drummers heeft, maar ik kan ook even niet op de naam komen. Slipknot heeft niet twee drummers. Da's één drummer en twee gasten die een beetje op een zootje custom-made-blik slaan. Genesis speelde nog wel eens met twee drummers (ergo de live- drummer + Collins. Intens, lekker stevig.

Enkele drummers met veel bassdrums? Kiss (heeft/had er 4 staan wwar ie er ongeveer 1 van gebruikte). Volgens mij kan meneer Bozzio er ook wat van.

Touché, pussycat!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-10-2002 13:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

What the fuck is een Axis Longboard dan?
Gewoon een dubbel bassdrum merk?

Ik heb een verrotte pearl twin pedal, maar ja als je op troep kunt spelen kan je nog sneller spelen om pro materiaal hé.

Beastial Blasphemer
Posted 02-10-2002 14:19 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Axis een is HET db pedalen merk imo.
Kijk maar eens op www.axispercussion.com

Trieste gast

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-10-2002 14:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 14:19 schreef Beastial Blasphemer het volgende:

Zo één heb ik er ook

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-10-2002 14:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 14:19 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
de site werkt niet.
maar toch bedankt.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-10-2002 14:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

oei..

YOUR ACCOUNT HAS BEEN DE-ACTIVATED
1. You were a client of HostDepartment.com
2. Your account has been sold to C I Host and has been deactivated because you have not given us payment information.
3. Your web site content and emails have NOT been lost. As soon as you re-activate your account everything will be restored within 5 minutes.
4. You need to immediately call 888-868-9931 ext 4 to reactivate it.

Iemand heeft hier zijn rekening niet betaald

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 02-10-2002 14:41 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Metallica heeft ooit met tween gedrumd he, Lars Ulrich opde achtergrond in een ritme, en op de vorgrond zat James Hetfield een drumsolo te geven op een ander op het podium getrokken drumstel.

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-10-2002 14:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

heb ik op video --> cunning stunts.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-10-2002 15:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Op de dubbel-video in de Liveshit-box staat een leuk stukje waar James en Lars mekaar bekampen met drumsolo!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 07-10-2002 12:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 15:06 schreef Count Usher het volgende:
Op de dubbel-video in de Liveshit-box staat een leuk stukje waar James en Lars mekaar bekampen met drumsolo!
Kan die Hetfield een beetje drummen dan? Zo ja, dan mept ie Ulrich zo van 't podium. 'k Vind Ulrich maar een overgewaardeerde houthakker (of tennisser).

Touché, pussycat!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-10-2002 13:18 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 oktober 2002 12:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Kan die Hetfield een beetje drummen dan? Zo ja, dan mept ie Ulrich zo van 't podium. 'k Vind Ulrich maar een overgewaardeerde houthakker (of tennisser).
LOOOOOOOL jij bent niet goed snik!!!!!
LOL
'houthakker' zegtie.....komaan zeg!
on topic: nix boven Iron Cobra, en niet (enkel) omdat er 'Iron' en 'Cobra' in komt

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 07-10-2002 13:44 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Haha, nou ik ben vast niet de enige die er zo over denkt, hoor.

Touché, pussycat!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-10-2002 13:49 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 oktober 2002 13:44 schreef Sporty Voleg het volgende:
Haha, nou ik ben vast niet de enige die er zo over denkt, hoor.
Jij was toch zelf drummer? dan snap ik echt niet hoe jij daar allemaal bijkomt. Heb jij al eens naar de details geluisterd? wisselwerking tss da basdrums om maar iets te zeggen, accenten en zo meer... vooral op AJFAis gewoon niet te doen.
En dan heb je Mikkey Dee, nog een stapje erger

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 07-10-2002 13:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik ben idd drummer, maar geen Reinert, hoor. Ik heb wel veel naar Ulrich geluisterd. Vooral de eerste platen staat wel wat snel werk op enzo, maar ik vind 't vaak onstrak (erg vroeg werk) en met enige regelmaat oninteressant. Dan laat ik voor het gemak alles vanaf het zwarte schijfje nog maar buiten beschouwing.

Touché, pussycat!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-10-2002 14:05 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 oktober 2002 13:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik ben idd drummer, maar geen Reinert, hoor. Ik heb wel veel naar Ulrich geluisterd. Vooral de eerste platen staat wel wat snel werk op enzo, maar ik vind 't vaak onstrak (erg vroeg werk) en met enige regelmaat oninteressant. Dan laat ik voor het gemak alles vanaf het zwarte schijfje nog maar buiten beschouwing.
heh jij bent zo'n snelheids'freak' die voor de rest weinig naar techniek en zo luistert? jammer... je weet niet wat je mist dan?

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 07-10-2002 14:30 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Nee, juist niet. Ik bedoelde dat ik zelf niet over de kwaliteiten van een Reinert beschik. Toch probeer ik wel dingen met techniek te doen aangezien ik ook geen Sandoval ben. Maar als het over techniek gaat, kunnen we het beter niet over Ulrich hebben denk ik. Daar doelde ik op met die 'houthakker'-opmerking.

Oh ja, dit topic gaat eigenlijk over een dubbel enkel pedaal...

Touché, pussycat!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com