IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : metalshops / metalkleren kopen Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Verdomme. Ik heb niet eens een leren jackie...

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-12-2009 22:23]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-12-2009 22:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Neppert.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-12-2009 22:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Die bollen die hier boven op het hek staan. Boven het witte wapenschildje. Ik heb wel eens gekeken, het is sleutel 15 geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-12-2009 22:27]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:26 schreef Dentz het volgende:
Neppert.


Naja, vroegah wel, zo'n motorjack met veel ritsen, zoals het hoorde. Maar die heb ik al jaren niet meer, een keer bij een maat op de grond gelegd in de pis van een kater. Kreeg 'em niet meer schoon en had geen zin om voor weer veel geld een andere te kopen.

Lijkt best op een smoes om weer uit de min qua scenepoints te komen. Maar dat gaat me niet lukken, hè?

Ach.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:27 schreef bokaj het volgende:


Die bollen die hier boven op het hek staan. Boven het witte wapenschildje. Ik heb wel eens gekeken, het is sleutel 15 geloof ik.


Is dat in den helder?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-12-2009 22:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

En je drinkt ook al rosé. Het zit je niet mee Wim.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:32 schreef Dentz het volgende:
En je drinkt ook al rosé. Het zit je niet mee Wim.



Heeft het nooit gezeten.

Ik mag graag tegendraads zijn.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 22:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2009 22:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Heeft het nooit gezeten.

Ik mag graag tegendraads zijn.

Hulde. Als je de draad maar niet kwijtraakt. Ik liep vroeger uit tegendraadsheid in kimono's, roze tuinbroeken, jurken en onderjurken en bontjassen. Achteraf vind ik dat toch een beetje teveel van het goede geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-12-2009 22:37 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 2 december 2009 22:04 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat je met die bijlen niet echt fatsoenlijk kunt hakken. Dan liever een fijne kloofbijl ofzo. Iets in deze categorie:

Heb vandaag met zoiets een kuub essenhout lopen kloven, veel bruter materiaal. En die spiekers lijken me ook vrij onpraktisch bij het muziek maken.


Snotver, zijn dan bijlen? Ik dacht altijd dat het hellebaarden waren

[Edit, van dat plaatje erboven die niet meekwam in den quote dus]

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 02-12-2009 22:38]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:37 schreef bastianus het volgende:
Hulde. Als je de draad maar niet kwijtraakt. Ik liep vroeger uit tegendraadsheid in kimono's, roze tuinbroeken, jurken en onderjurken en bontjassen. Achteraf vind ik dat toch een beetje teveel van het goede geweest.


Het siert je juist! Weg met de regels, alles kan.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-12-2009 22:40 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2009 22:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
Is dat in den helder?
Dat is in Assen, hebben ze in Den Helder ook van dat mooie spul?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-12-2009 22:40 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is er al een "scenepoints overzichts topic"?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:40 schreef bokaj het volgende:
Dat is in Assen, hebben ze in Den Helder ook van dat mooie spul?


Ja, waar het marinemuseum enzo zit. Ik heb daar wel eens de wacht moeten lopen. Dit lijkt erop, maar het is vrij lang geleden dat ik daar was. 1992 of zoiets, dus ik wist het niet zeker meer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:40 schreef Dentz het volgende:
Is er al een "scenepoints overzichts topic"?


Ik zeg doen!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 22:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2009 22:40 schreef Dentz het volgende:
Is er al een "scenepoints overzichts topic"?

In de gayscene scoor ik altijd wel aardig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-12-2009 22:43 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Moet ik nog een puntentelling verzinnen ook.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:43 schreef bastianus het volgende:
In de gayscene scoor ik altijd wel aardig.


Door je leren broek?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 22:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2009 22:37 schreef Mottighaerd het volgende:
Snotver, zijn dan bijlen? Ik dacht altijd dat het hellebaarden waren

[Edit, van dat plaatje erboven die niet meekwam in den quote dus]

Ach so. Ik kan me niet voorstellen dat zulke apparaten ook maar enig praktisch nut hebben gehad. Ziet er dus eerder klungelig dan stoer uit. Lijkt me ook dat ze bij een beetje matpartij al gauw doormidden breken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 22:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2009 22:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Door je leren broek?

Nee, dat gaat te ver.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 december 2009 22:46 schreef bastianus het volgende:
Nee, dat gaat te ver.



Vind ik ook. Ik ken een drummer die het ooit presteerde om te gaan winkelen in amsterdam oid, terwijl daar een homo dinges dag aan de gang was. Hij had veel bekijks, met zijn lederen broek en lange heuren, hehehe. (nee, ik noem maar geen naam, maar hij zit niet op dit forum)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 9:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2009 22:48 schreef De Tegenpartij het volgende:
Vind ik ook. Ik ken een drummer die het ooit presteerde om te gaan winkelen in amsterdam oid, terwijl daar een homo dinges dag aan de gang was. Hij had veel bekijks, met zijn lederen broek en lange heuren, hehehe. (nee, ik noem maar geen naam, maar hij zit niet op dit forum)

Effe normaal doen tegen Wim v.d. Valk.
Zelf heb ik een tijd met Italiaanse paraboots gelopen, die tot aan de liezen doorliepen. En daar dan met de stretchbroek in, houthakkersbloesje aan en klaar. Achteraf snap ik ook wel dat het enige aandacht van de bruinwerkende medemens trok.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


metalfreak1981
Usericon van metalfreak1981
Posted 25-04-2013 16:12 by metalfreak1981 Wijzig reactieProfiel van metalfreak1981Quote dit bericht

is er ook iemand die ervaringen heeft met de bazaar in beverwijk hier wil ik heen gaan om mijn kleding stijl uit te breiden en is er ook genoeg voor dames heeft iemand hier ervaring mee alvast bedankt


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 25-04-2013 17:13 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2013 16:12 schreef metalfreak1981 het volgende:
is er ook iemand die ervaringen heeft met de bazaar in beverwijk hier wil ik heen gaan om mijn kleding stijl uit te breiden en is er ook genoeg voor dames heeft iemand hier ervaring mee alvast bedankt
Voornaam: dennis


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-04-2013 17:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nou en! Het is 2013, als Dennis graag een BH en slipje wil dragen dan moet dat gewoon kunnen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-04-2013 17:55 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

de gaydar slaat uit.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen