![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het één sluit het ander niet uit... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Kinderen willen ook metal zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
ja dat snap ik ook maar voor mijn leeftijd dat is alweer 31 is dit niks snap je daarom wil ik nuclair proberen maar dat is een duits bedrijf vandaar dat ik me afvraag wat de levertijden zijn ![]() |
|
Die dyslectische bosmongool of prepuberkneus die zich metalfreak1981 noemt is dat dezelfde als destijds Crypt666? Al kon die laatste wel lezen en schrijven. ![]() ![]() |
|
wat heb jij een grote bek zijn mijn vragen niet normaal of ben jij zo stoer met je naam nou ik vindt van niet ![]() |
|
nee ik ben niet crypt666 ben nog niet zo lang op dit forum ![]() |
|
Ga eerst eens, daar waar nodig, leestekens en hoofdletters gebruiken. En als je op de eerste dag dat je begon te vragen direct bij NB een bestelling had gedaan had je die nu al thuis gehad. ![]() |
|
oke dying embrace sorry dan maar wat is dan zo ongeveer de levertijd bij nb? zo goed dan. ![]() |
|
Ben jij toevallig familie van Vlugge Japie? Zo ja, misschien kan hij dan wat metalkleding voor je pikken. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Goed topic dit. ![]() |
|
quote: Of een trollaccount van blauwekadettentokkie. ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 27-04-2013 19:23] No Pain, No Gain ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Monza's, geen Kadetten. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Bij mij is ieder voertuig waar Opel op staat een Kadett. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 27-04-2013 19:34] ![]() |
|
Kadeath. quote:Dat kon écht niet gast. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 27-04-2013 19:45] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Hij had het waarschijnlijk over de reviews die hij schrijft. ![]() |
|
quote: Jij hebt het niet zo op Opel? OT: Niks mis met Large trouwens, vandeweek nog een shirt van Suffocation en van Napalm Death gescoord. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Men zegt dat er geen domme vragen bestaan, durf ik te betwijfelen maarre.. neem aan dat er niks mis is met je google, laatst nog gehoord dat elk internet zo'n google functie heeft. Wellicht is dat wat? ![]() |
|
dat google is wel geniaal idd! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Nou en of. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-04-2013 13:48] ![]() |
|
Ik kende dat Google nog niet, bedankt voor de tip. Bestaat het allang, of is het nieuw? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |