![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
nou ik wil geen slipje maar wel grappig ik ga met mijn vriendin naar beverwijk snappen jullie is er iemand die dit weet wat ik vroeg ![]() |
|
Ja! Met het slipje! ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
zonder mag ook ![]() |
|
quote: Meh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Koop gelijk een zak leestekens! Ja hoor... ![]() |
|
3 voor 7 euro. Bij elke kraam. Zoveel metalzooi ligt er niet in beverwijk. Ja, shirts. Heel veel shirts. Maar niet echt bijzondere. "Metalkleding" heb ik er nooit echt gezien. Hooguit een jas met darkthrone er op. Voor vrouwen ligt er wel kinky/gothic spul, maar dat zit niet specifiek in de metalhoek, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Voor leestekens ja? ![]() |
|
quote: Voor heul veul. Let maar eens op als je er een keer bent. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Een keer geweest, meer dan genoeg. ![]() |
|
quote: ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Nou ja, een print dus. ![]() We gaan hier een keer of wat in een jaar, tandpasta en dingen halen. Ouwe gamezooi. Verse groenten en vlees kopen en kebab eten in altijd hetzelfde restaurantje waar alleen maar allochtonen eten. Niks mis mee, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ja en wat hoofdletters erbij, dat kan nooit kwaad. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Een beetje gay is OK. Verder: bever, dames, slipje. Daar ergens gestopt met lezen. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: ![]() Wel sneu voor die meid van hem, zit ze nog steeds zonder kleding. ![]() ![]() |
|
he mayo we willen volgende maand naar beverwijk dit lijkt ons wel wat verder zit mijn vriendin niet zonder kleding maar ze wil allen haar stijl uitbreiden ![]() |
|
:') ![]() |
|
quote:Doe eens positief gast. Heeft niet iedereen een fase waar hij in moeders klerenkast gaat neuzen en dingen gaat passen? Is normaal joh! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Kom op man. Iedereen neemt die noob in de zeik en hij ziet het zelf nog niet. :') Als in, hij gaat er nog serieus op in ook. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 26-04-2013 18:29] ![]() |
|
quote:Ik wil eigenlijk wel over die noob heenzeiken. Iemand een kratje nodig? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Het is een kloon van Sonic Titan. duh. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Hallo Metalfreak1981, Blij te horen dat je vriendin toch niet zonder kleding is. Het is immers nog wat koud. -xxx-jes ![]() |
|
he mensen even nog een vraag ik wil bij nuclair blast gaan bestellen maar hoe staan jullie tegen over deze mail order en wat zijn zo ongeveer de levertijden van mijn bestelling zij hebben echt veel wat mijn wel trekt maar ik heb hier verder geen ervaring mee met nuclair kijk large vindt ik voor pupers leuk graag hoor ik van iemand meer alvast bedankt ![]() ![]() |
|
BAN! ![]() |
|
Pubers of paupers? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |