|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leg ff uit wat confabulatie en polyneuritis zijn voor de leken/minder geschoolden onder ons Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Dat confabulatie verhaal kan ik mij dan wel weer in vinden hahahaha heb ik zelf regelmatig last van Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Neh, dat heb je jezelf alleen maar wijsgemaakt joh Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nee, nee, nee, nee heb daar echt wel last van hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Met die namen en de suggesties zou je bijna zeggen "Arrows Classic thrash" Ben benieuwd of Nederland aangedaan wordt, ook op basis van wat Mies zei (al zullen ze nu bij Mojo niet alles spreiden als destijds)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
"You've been posting and chatting about it for months and we're here now to confirm it . . . METALLICA, SLAYER, MEGADETH, and ANTHRAX will all share the same stage for the first time EVER! Look for the four of us at the Sonisphere shows in Warsaw, Poland and Prague, Czech Republic on June 16 and 19, 2010, with a few more of the festival dates still in the works. You can be sure these shows won't be the only ones." [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-12-2009 8:22] |
|
Je zou d'r bijna voor naar Polen gaan....met nadruk op bijna 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Als je een beetje leest zie je dat er kans is dat ze dichterbij komen? |
|
Tja, als ze in nederland langs komen ga ik wel twijfelen om hier heen te gaan. Eigenlijk zou het natuurlijk weer Monsters of Rock moeten gaan heten |
|
ziet er goed uit, ben benieuwd of ze ook bij ons komen speule. |
|
Rammstein, Slayer, Anthrax, Mötley Crüe, Alice Cooper, Iggy & The Stooges, Iron Maiden en The Cult. Het lijstje dat bevestigd is voor Engelse editie. |
|
quote: Dat is toch het Download festival geworden? Je weet wel, waar Lars Ulrich vervangen werd omdat ie ziek geworden was van de festivalnaam. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iets zegt me dat dit niet gaat lukken in Nederland: Mojo en grote open air metal festivals, we weten allemaal wat dat inhoudt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
idd: Het einde van Wâldrock! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
komt geen NL datum ....tenminste.... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-12-2009 20:32] |
|
quote:waar dan wel behalve Polen? |
|
dunno edit: de link die je zelf hebt gepost bijhouden? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-12-2009 20:31] |
|
Laat Metallica maar thuis, dan wordt het festival 50 euro goedkoper en komen niet zoveel mensen dat je half uur in de rij voor t bier staat |
|
Uhm, waar ben jij vorig jaar geweest? |
|
quote: praag, op een zaterdag ook nog... ik ben aan het overwegen om er naar toe te vliegen :-). |
|
quote: Bij Metallica heerst altijd enorm veel drukte hehe Vorig jaar was de line up wel iets minder als dit jaar, maar ik schrok ervan hoe goed KoRn het ineens weer maakte zeg.. Zo goed als alleen maar oude nummers, ik kreeg echt de feeling van vroeger er weer een beetje in [Dit bericht is gewijzigd door Chef op 17-12-2009 10:49] |
|
quote: het was zo rustig, dat het bijna beschamend was.... |
|
quote:Voor mij was duidelijk Korn de band van de dag Ging er heen voor mijn broertje, die erg genoot van zijn 3 'favo' bands, en ook hij vroeg: "Zeg Amel, Korn was eigenlijk wel het beste hè?" Maar dit jaar kan hij het op z'n buik schrijven, hij koopt zelf maar kaartjes |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |