|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb mien kaartjes al gekocht. Voor de interested parties: retourtje Eindhoven-Warschau heb je voor rond €100,- KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is wel bloedje vet hej, ik wacht even af nog. Against God and Government |
|
Als dit naar nl komt, ga ik er wel heen, maar er voor naar Polen reizen, nou, nee |
|
Komt niet naar NL, de data welke nu bekend zijn, dat zijn de enige sonisphere festivals. Vind ik ook niet |
|
klopt, officieel bevestigd nu signature |
|
Kup Bilet |
|
Mocht je nog twijfelen om naar Polen te gaan: Vliegen met Wizzair op 15/6 heen en 17/6 terug is op dit moment erg goedkoop, 45 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Battery op 11-03-2010 12:53] |
|
quote: Jammer van Slayer & Anthrax, voor de rest wel een toffe line-up. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Metalconcert live te volgen in bioscoop AMSTERDAM - De vier metalgrootheden Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax treden op 22 juni op tijdens het Sonisphere Festival in de Bulgaarse hoofdstad Sofia. Om Nederlandse metalfans de kans te geven de shows te volgen, zenden de Pathébioscopen in Den Haag, Rotterdam, Eindhoven en Groningen de optredens live uit. Dat meldde de bioscoopketen woensdag. De shows van Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax worden per satelliet rechtstreeks doorgestraald naar honderden bioscopen in Europa, de Verenigde Staten, Canada en Zuid-Amerika. Op een later moment zijn de beelden ook in bioscopen in Australië, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika te zien. De vier bands treden gezamenlijk op tijdens de zeven concerten van het reizende Sonisphere Festival. (ANP) Boeiender |
|
Yeah right. Alsof ik in een bios naar een concert ga zitten kijken... Dat je tijdens een concert ook videoschermen hebt hangen om eea mogelijk beter te kunnen volgen wil niet zeggen dat het meemaken van in een bioscoop hetzelfde is. Naar mijn inschatting verre van zelfs. Ga werken voor je geld en doe in die landen ook gewoon shows... Fail Four [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-05-2010 17:57] |
|
Ik neem aan dat een kaartje voor de bios een stuk goedkoper is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is al eens een keer eerder gedaan door een andere band. Liever live though.. Hopelijk in 3D maar dat zal wel niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Da's een DVD ook. Het is imo gewoon een poging makkelijk geld verdienen. Straks gaat er geen een band meer op tour. Staan ze op 1 plek echt live en de rest kijkt maar in de bios. Vraag me verder af of de bioscoop zelf vooraf de stoelen verwijdert of dat het publiek dat gaat doen. |
|
Ik zal het meubilair gaan testen in de CineMec in Ede. Van 19.00 - 23.15uur, dan zijn de ombouwpauzes er mooi uitgeknipt. Gewoon een keer proberen, is het niks weet ik in elk geval waarover het gaat. Bij IntoTheGrave heb ik die kans nooit gehad 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Boeiender |
|
quote: en mocht je in Weeze (duitsland) opstappen en je kunt rond die dag vliegen dan ben je zo'n 40 eurie kwijt voor een retour [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 28-05-2010 10:20] |
|
over een paar weken naar praag |
|
quote: Hm, 22,50... Vind ik niet weinig. http://www.cinemec.nl/00/cinemec/1_2/nieuws/578/The_Big_Four:_Antrax__Megadeth__Slayer__Metallica.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wij hadden ook al gebeld. 22 euro is me net wat te veel. Is Pathe ook lid van de Mojo-groep? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Waarom staat Megadeth niet in de titel? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Terwijl dat toch met afstand de beste band van de 4 is. |
|
Bij Pathé zal het geen 22 euro kosten, ik denk gewoon de normale prijs van rond de 9 euro. Zelfs speciale premieres met live muziek enzo kosten bij ons niet meer dan 15 euro. Voor mij is het natuurlijk gratis dus ik ga wel even kijken |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |