|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet filmpje! Evil Dick |
|
quote: Sure, maar die lijken vooral blij dat ze erbij mogen zijn; Metallica & Mustaine op 1 podium spreekt imo meer tot de verbeelding, en Slayer is hier gewoon ff lui. Overigens had ik Testament en Exodus als voorprogramma's binnen dit kader niet onterecht gevonden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dat zou te gaaf geweest zijn helaas! |
|
quote: Wie wel... |
|
quote: En met Death Angel en Forbidden erbij was het een mega-gaaf festival geweest. Bareuh... |
|
Zat in Roermond te staren naar groot doek, luisterend naar keiharde muziek, schor thuiskomend. Was de enige die echt de handen uit de mouwen stak in de zaal... Zat helemaal achteraan, Metallica shirt aan, gillen. Dammit, eerste keer dat ik Megadeth zie, zanger fukking slechd! Gotdomme! Bad House van Slayer was enige opvallende van hun... Zijn wel keigoed, maar andere vielen niet op... Am I Evil? ROX!!! allemaal tegelijkjes... Ekstra drummetjes, vier keer het gitaarvermogen, Kirk Hammett hoofdrolspeler! Awesomeness! Echt, grootste teleurstelling was dat ik enig schreeuwend wezen in de zaal was... Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! |
|
:') Je moeder. |
|
|
|
quote: Hmmm dilemma, tegelijkertijd met To Hellfest in Groesbeek, nog even over nadenken. |
|
quote: KUT! IK WOON IN LOTTUM!!! Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! |
|
quote: Ja, ik zag het vandaag moet invoeren op diverse data... zonde! |
|
Die docu is wel ok; vooral de spanning als ze opmoeten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dit de nieuwe? signature |
|
Pantera? Met Zakk Wylde? WTF? Boeiender |
|
Duidelijk dik hard fake... Kijk alleen al even naar hoe gruwelijk verkeerd Eluveitie gespeld is Black seeds of bunny! |
|
quote: Waarschijnlijk wel fake ja. Boeiender |
|
Ga anders eens naar www.sonisphere.com :-) |
|
quote: slab3d.... euh..... Boeiender |
|
quote:Het is ook .eu en niet .com. Staat niks op verder. |
|
.com staat ook op de flyer |
|
Op de flyer staat .co.uk... Maar op die site staat niets over Soniphere 2013. Die lineup seems to good to be true... En op andere fora staat het ook vol met 'Is this fake?' berichten. Trek je conclusies! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Het merendeel van de Sonisphere promoters is anno nu failliet, dus trek je conclusies... . Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Fake of niet... Dat line-up... |
|
quote:Ik zou er nog niet heen gaan als het gratis en om de hoek was. Wat een bands zeg. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |