IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Enthroned Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 28-08-2002 8:33 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik heb gisteren de nieuwste van enthroned aangeschaft carnage in worlds beyond.dit is een goeie cd ,ze zijn terug in de zelfde stijl als om towards the skulthrone of satan gelukkig,hun laatste werk vond ik slecht gelukkig zijn ze weer terug met het uode werk

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-08-2006 21:42]


welcome to hell,fuckin, hell yeah


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 28-08-2002 12:16 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

kicken!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 28-08-2002 13:35 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Beter! Ik vond ze net een Dark Funeral kloon worden. Hoe irritant is de zang op deze cd? Op de laatste 2 waren ze uitermate irritant. Op "Skullthrone ..." viel dat nog wel mee ...



VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 28-08-2002 14:14 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

het beste van Enthroned is nog die eerste cd...
en de split 7" met Ancient Rites... daarop is de zang wat zwaarder en minder donald duck achtig...


Heaven, once so proud, look as it comes down


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-08-2002 14:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De eerste is de enige die ik nog (zeer sporadisch) luister... kloon band.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-08-2002 15:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Mooi dat mensen plezier beleven aan deze band. Mij kunnen ze echter niet boeien.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 15:40 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik beleef ok vels plezier aan de band, echter totaal niet aan hun muziek


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-08-2002 16:12 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Niet echt een bijzondere band, ik vind het niet zo boeiend als hun Belgische collega's van Ancient Rites ( er komt een live DVD )


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 28-08-2002 17:35 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Ben benieuwd naar deze nieuwe schijf van hun.
Vind het echt een te gekke band, muzikaal vond ik de laatste 2 niet eens zo slecht (The Apocalypse Manifesto & Armoured Bestial Hell), alleen slechte drums: hij kan de snelheid van de blastbeats niet aan met de snare drum, die rommelt af en toe wat uit te maat, klinkt slecht en irritant.

Maar hun nieuwe drummer, die knakker van Seth is een stuk beter, gezien hun optreden op Xmass Fest vorig jaar!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-08-2002 17:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ten tijde van "Towards the..." en "Regie Sathanas" waren ze wat mij betreft erg goed bezig. Helaas is het daarna bergaf gegaan.
"Tha Apocalypse Manifesto" was al een ferme tegenvaller, maar vooral "Armoured Bestial Hell" was om te huilen. Ik heb nog niet alles van de nieuwe plaat gehoord, maar als alles klinkt zoals de paar nummers die ik hoorde... dan !
"Welcome back!" zou ik zeggen!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-08-2002 21:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Toch maar es luisteren dan, want ik ken alleen die split 7" met Ancient Rites ( van mn vriendin ) en k heb die laatste 2 cd's. Niet dat ik ze zo rot vind maar ze zijn moeilijk uit te zitten.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 28-08-2002 21:03 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb een schijfje van hun, tweedehands op de koop getikt. Prophecies of pagan fire heet het. Klinkt wel aardig op zich, maar de drang naar meer Enthroned materiaal is er niet.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-08-2002 21:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik hou erg veel van Enthroned,en niet omdat het toevallig landgenoten van me zijn ,wel omdat ik ze een jaar of twee geleden live heb gezien in de Frontline én daarvoor eens op Dour.Loeihard,recht voor de raap,kortom,zo heb ik de metal graag!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-08-2002 21:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 21:13 schreef madeline usher het volgende:
Ik hou erg veel van Enthroned,en niet omdat het toevallig landgenoten van me zijn ,wel omdat ik ze een jaar of twee geleden live heb gezien in de Frontline én daarvoor eens op Dour.Loeihard,recht voor de raap,kortom,zo heb ik de metal graag!!


Ik hou minder van Enthroned... Niet als band, maar als personen. We hebben ooit eens geopend voor hen. Amaai! Ze hadden met hun fakkels het plafond van de backstage-ruimte compleet verneukt, onze gitarist had even geluk of hij werd door die Nornagest op zijn bek geslaan en ze hadden ook nog eens een Marshal-toren van één van de andere bands gestolen. Dat vermoedden we tenminste. We zijn toen naar één van hun volgende optredens geweest en wat rondgeneusd. Bleek dat Dhr. Nornagest weldegelijk die toren had gejat. Toen de politie erbij kwam sloeg Dhr. Nornagest de eigenaar van die versterker gewoon lekker op de bek.
Nogmaals: goeie band, maar als mensen waardeer ik ze totaal niet (meer).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-08-2002 21:20 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik ken ze wel niet persoonlijk,maar hun muziek is oké.En als ze dat écht gedaan hebben... Plezant is anders,usernaamgenoot...Daar zou ik ook niet kunnen mee lachen!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-08-2002 21:22 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 augustus 2002 15:40 schreef IronGlory het volgende:
Ik beleef ok vels plezier aan de band, echter totaal niet aan hun muziek



Hahahaha... Dit wou ik nu precies zo schrijven. Ik vind ze echt een lachertje! Belgische shit dat is het!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-08-2002 21:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 21:22 schreef Inside-Lie het volgende:
Hahahaha... Dit wou ik nu precies zo schrijven. Ik vind ze echt een lachertje! Belgische shit dat is het!


Hela, kereltje! Iets tegen Belgen?!?!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-08-2002 21:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 augustus 2002 21:24 schreef Count Usher het volgende:
Hela, kereltje! Iets tegen Belgen?!?!



Hey kereltje!
Niks bijzonders tegen Belgen (al zijn ze wel dom ). Maar ik wil wel eens weten in wat voor band je voor Enthroned moest openen?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-08-2002 21:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik zat ooit in Repossessed... (Ik weet het, de naam zuigt) We waren actief ergens tussen 1997 en 2000. Daarna gaf degene die de band had opgericht er de brui aan (vrouw en kindjes, weetjewel). De muziek vertoonde wel wat overeenkomsten met de oudere Enthroned.

En Belgen zijn NIET dom.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-08-2002 21:31 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 21:26 schreef Inside-Lie het volgende:
Hey kereltje!
Niks bijzonders tegen Belgen (al zijn ze wel dom ). Maar ik wil wel eens weten in wat voor band je voor Enthroned moest openen?


WABLIEFT?Grrrrrr...

Zonder België nooit DV8,Ancient Rites en Enthroned!!En zeg nu nog maar eens dat we -o cliché-stomme ezels zijn!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 21:38 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 28 augustus 2002 21:28 schreef Count Usher het volgende:
Ik zat ooit in Repossessed... (Ik weet het, de naam zuigt) We waren actief ergens tussen 1997 en 2000. Daarna gaf degene die de band had opgericht er de brui aan (vrouw en kindjes, weetjewel). De muziek vertoonde wel wat overeenkomsten met de oudere Enthroned.

En Belgen zijn NIET dom.
WABLIEFT? LOOOOOOOOOOLLL man man, hoeveel keer heb ik jullieniet live gezien 'hello belgium' he? enb de drummer met z'n roze Tiamat shirtje toen in't Klokhuis!
hohoho, en die corpsepaint erbij...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 21:39 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 28 augustus 2002 21:31 schreef madeline usher het volgende:
WABLIEFT?Grrrrrr...

Zonder België nooit DV8,Ancient Rites en Enthroned!!En zeg nu nog maar eens dat we -o cliché-stomme ezels zijn!!
en Caducity....


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 21:41 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 28 augustus 2002 21:22 schreef Inside-Lie het volgende:
Hahahaha... Dit wou ik nu precies zo schrijven. Ik vind ze echt een lachertje! Belgische shit dat is het!
Ik bedoelde veel plezier al zuipend en bangend en het over Heavy Metal hebbende enzomeer


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-08-2002 21:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 21:38 schreef IronGlory het volgende:
WABLIEFT? LOOOOOOOOOOLLL man man, hoeveel keer heb ik jullieniet live gezien 'hello belgium' he? enb de drummer met z'n roze Tiamat shirtje toen in't Klokhuis!
hohoho, en die corpsepaint erbij...


Wow, iemand die ons herinnert! Tja, lang geleden allemaal. Word er een beetje weemoedig van...
'Hello Belgium' was idd om te gieren natuurlijk. We kondigden ook wel nummers aan van onze 'derde' of 'vierde' Cd of we bedankten allerlei mensen die we niet kenden. Dikke fun allemaal!
Nu, met een beetje geluk komt de band weer samen. Ik werk er igg hard aan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 21:53 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 28 augustus 2002 21:52 schreef Count Usher het volgende:
Wow, iemand die ons herinnert! Tja, lang geleden allemaal. Word er een beetje weemoedig van...
'Hello Belgium' was idd om te gieren natuurlijk. We kondigden ook wel nummers aan van onze 'derde' of 'vierde' Cd of we bedankten allerlei mensen die we niet kenden. Dikke fun allemaal!
Nu, met een beetje geluk komt de band weer samen. Ik werk er igg hard aan.

neeneen! spaar ons daarvan!!
wie was jij? tamboer? zanger?

Zelfs als we nu nog een van ulder zien op cafe of zo is't van "ey das dien van repossessed weetjetnog, hello belgium?", gene zever

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 28-08-2002 21:57]


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-08-2002 22:00 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 augustus 2002 21:31 schreef madeline usher het volgende:
WABLIEFT?Grrrrrr...

Zonder België nooit DV8,Ancient Rites en Enthroned!!En zeg nu nog maar eens dat we -o cliché-stomme ezels zijn!!



DV8?? Enthroned is toch kut en over Ancient Rites' nieuwe plaat maar niet te spreken!

En over jullie domheid zit ik maar (een beetje) te gekken!

Maar das allemaal off topic


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen