|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die jongen gaat maar door met misinformatie verspreiden . Je hoeft niet alles van metal te weten, maar jij maakt er wel een beetje een potje van jongen . |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Graag uitleg van een expert |
|
Pffffff... Metallica Nu-Metal? Slayer Nu-Metal? Het wordt hier wel bijna een goochel-forum. "En 'poef' nu is het Nu-Metal!". Ik vind persoonlijk juist de CD's vanaf Colony erg interessant worden. De eerdere vind ik ook wel goed hoor daar niet van. Maar ik denk dat het goed is voor een band om af en toe van stijl te veranderen. En of In Flames het doet om geld te verdienen vraag ik me af, want dan zouden ze wel een gothic pakje aan trekken en een fles bloed overzich heen gooien, hoog gaan gillen, lelijke mokkels op het podium zetten en dikke vriendjes met Dummy Burger of Cradle Of Gays proberen te worden! Verder is de Gothenburg scene inderdaad een beetje aan het doodbloeden. Maar ik denk dat een band als bijvoorbeeld Gardenian daar best wel goed in past... Het wordt zeker tijd dat er wat nieuws wordt uitgevonden daar in Zweden! |
|
quote: idd, volledig mee eens. Al lijkt het nu-metal virus overal wel een beetje op te duiken, da's nog geen reden om iedere vernieuwing bij een band als nu-metal te gaan bestempelen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Dan is het verdorie nog geen Nu-Metal !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Ja wat is dan nu-metal tegenwoordig!? Zoals ik al eerder zei: Er worden bands als linkin park en bands als slipknot ingegooid, dat is toch een hemelsbreed verschil! De enige overeenkomst die ik bij nu-metal bands zie is dat ze allemaal commerciel zijn, of ken ik dan gewoon de 'underground' nu-metal niet ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Inderdaad, laten we muziek vooral beoordelen op muzikale kenmerken ipv verkoopcijfers, anders is Michael Jackson ook nu-metal of zo . Om op de topic-vraag antwoord te geven: ja, maar dat doen ze al vanaf pakweg 1995 . Nee OK, ik zit te fokken. |
|
quote:Ik ben nu-metal leek, maar ik zou zeggen, springerige gitaarriffs met ritmisch invloeden van hiphop en snauwende zang, veel herhaling in de refreinen en wederom springerige gitaarriffs. Kutzooi dus. |
|
quote: Ja psies quote: Zit wat in, maar ik denk dat je toch met die hiphop invloeden en snauwerige zang toch wel de plank misslaat. Bovendien vind ik dat niet iedere Nu-Metal band even slecht is! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-08-2002 18:17] |
|
quote:Okay, kan, ik meende dat te horen in o.a. oude Korn, System of a Down, Static-X, Coal Chamber en dat soort zaken. quote:Ik wel, vind het echt vreselijke puberale springmuziek. Tenminste, wat ik gehoord heb: Slipknot, Korn, Static-X, System of a Down, Coal Chamber en nog wel wat. Maar nu maar weer on-topic dan . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-08-2002 18:21] |
|
quote: Kijk, zo kun je het ook bekijken!!!!! hehehe vind hem erg goed!!! |
|
Naar mijn mening gaat In Flames al de foute kant sinds na The Jester Race. Live kan ik ze echter wel waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 28-08-2002 20:40] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Iets zegt mij dat In Flames ten tijde van The Jester Race voor jou nog een volkomen onbekende band was. The Jester Race heerscht GVD!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
INFLAMES HEERSCHT! |
|
quote: Niet stressen, een klein foutje, Wat ik bedoelde is dat The Jester Race en alles daarvoor goed was, en dat het mij daarna niet meer aanstond. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: En SlIpKnOT RuLeZzZzZz |
|
Warrior, waarom deze gek-aanstekerij tegenover Lightning? Voel je je beter of true-er dan hem? [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 28-08-2002 20:01] |
|
quote: Je hebt ergens gelijk, ik vind lunar strain, subterranean en the jester dance ook ver boven whoracle en colony uitsteken...en laat ik maar niet beginnen over clayman en reroute to remain :| Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb een paar nummertjes van de nieuwe in flames. En ik moet zeggen dat hij behoorlijk meevalt. Ik vind hem redelijk aan te horen. Messchien dat ik hem wel aanschaf ooit. Het is niet de ouwe in flames meer. Maar nu-metal achtig is het niet. En dan nog......als iedereen zich eens wat minder druk maakt om het plaatsen van hokjes van metalmuziek. En gewoon een eigen mening ontwikkelt of die de muziek die ze maken goed aan te horen is ofniet. Want ik krijg het idee dat sommige mensen het zogenaamt niet goed vinden omdat ze de muziek onder het begrip "nu-metal" plaatsen. Als dit al zou kloppen (wat dus niet zo is). Dan nog is het als het voor je gehoor goed klinkt belachelijk om te zeggen dat het slecht is alleen omdat het nu-metal is. |
|
quote: Inderdaad... Dat heb ik al veeeel eerder gezien. Het is zowel trend om van Nu-Metal te houden als het te haten! |
|
als het in de top 40 staat is het opeens nu-metal. Metallica is helemaal geen nu-metal, teveel pillen op kramy? |
|
quote: Ik snap niet wat jij er zo tegen hebt; je geeft alleen maar ongefundeerde kritiek. Die verdeeldheid in metal is zó triest...wat een zeiktrutten lopen er toch rond... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb je Darkane gehoord dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |