|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
op de bassischool hadden we "wie heeft de nieuwste nikes" nu hebben we "welke band is er NUmetal geworden" |
|
quote: gothenborg thrash metal dus The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mensen, overdrijf nu is niet zeg. Het is niet omdat een band een andere muzikale koers gaat varen of met een nu-metal groep gaat touren, dat ze daarom automatisch in de nu-metal terecht komen (Morbid Angel heeft met Soulfly getoured, is Morbid Angel daarom nu-metal??? ). Ik heb reeds verschillende nummers van de nieuwe In Flames gehoord en vind ze echt énorm goed. Anders, maar goed (which is a good thing!) en zeker geen nu-metal!!! Ok, er zitten veel meer clean vocals in, so what??? Mensen moeten is leren wat meer open minded en wat minder true te zijn |
|
Juist. In flames is dus een geweldig originele band die steeds maar beter wordt! Ik snap niet hoe ze het telkens weer voor elkaar krijgen zulk origineel materiaal uit te brengen. |
|
quote:hou nou eens op met dat stomme kutwoord, alle jezus. |
|
Open minded, of True? |
|
Allebei. Ik word er in ieder geval vrij moe van dat kritische geesten constant het verwijt krijgen 'true te willen zijn'. En dat terwijl dat woord 'true' alleen maar door de 'open-minded' (ja ja open-minded lik m'n reet) achtige lui gebruikt wordt. Maar goed, jesus fucking christ, je mag tegenwoordig niet kritisch zijn want dan ben je meteen maar wannebe trui end ievul, of zo. Stakkers. |
|
Ik weet niet of dit al gepost werd in deze thread maar In Flames is wel erg popy geworden ja: quote: Bron: Blabbermouth <EDIT> OK, 'tis Zweden maar dan nog... [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-09-2002 14:35] |
|
Is er een goede kant voor deze stijl? |
|
Hun nieuwe cd is heel sterk!!!!! Nummers als trigger,metaphor zijn experimenteel en tevens origineel. Ik zie niet in wat er fout is nu ze hun stijl wat bijgestuurd hebben. Ze kunnen nu eenmaal nie 10 jester race's maken he. Komaan zeg!!! Noppe |
|
Hun nieuwe cd is echt slecht.. ik herinner me dat ik bij 1 nr serieus dacht dat het van Linkin Pork kwam |
|
quote: Sorry? Wat dacht je van de nieuwe cd van Dark Tranquillity?. |
|
DT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERST |
|
Hmmm... Ik heb net even wat van de laatste plaat gedownload, heb er nog niet eerder de tijd voor genomen... En jezus, wat een gave plaat is dat zeg! Echt waaaanzinnig! Ik snap niet dat iedereen hierop loopt te zeiken! Het is gewoon een ijzersterke plaat! Ik zoek trouwens de tabs van 'Dawn Of A New Day" en van "Metaphor" zowel bas als gitaar... Mocht iemand me kunnen helpen, alvast bedankt! |
|
In Flames gaat helemaal niet de foute kant op, ze blijven gewoon goed. |
|
Reroute To Remain is echt een dieptepunt! Colony en Clayman waren al een stuk minder dan bijvoorbeeld het heerschende Whoracle en Jester Race. Maar dit is toch wel echt niks meer. Wegwerp-muziek!! Veels te simpel in elkaar gezet, erg flauw allemaal; geen inhoud. Na een paar luisterbeurten heb je het allemaal wel gehoord en helemaal ermee gehad. En dat terwijl een album als Jester Race telkens weer blijft boeien. Jammer. |
|
In Flames is jaren terug al de verkeerde kant op gegaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmm heb de laatste van hun nu thuisliggen en die vind ik zeker niet verkeerd |
|
quote: Ach ach |
|
Sorry hoor, maar deze topic titel is dus echt het understatement van het jaar. Geef mij maar The jester race en HELEMAAL Lunar strain I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mmmm meningen, meningen, meningen, ik ga maar eens zelf die laatste downloaden. Ik vind zelf de oude In Flames erg goed, maar ook op de wat latere cd's staan strakke nummers, dus ik ben benieuwt! |
|
nou ik heb ze dus laatst in hardenberg gezien (podium) en het optreden was erg gaaf moet ik zeggen maar toch kan je wel duidelijk merken dat ze de verkeerde kant op gaan en dan bedoel ik juist die laatste cd wat ik overigens erg kut vindt. Ik ben zelf een grote fan van In Flames en ik ben dus ook diep teleurgesteld in de jongens van wat ze nu gepresteerd hebben. Maarja je kan niet alles hebben he? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Nee, ze gaan geen verkeerde kant op. Warlust, 3Reich en Holoscene zijn bands die de verkeerde kant op gaan. In Flames gaat een andere kant op, die niet gewaardeerd wordt in de scene. Dat is heel wat anders. There Will Be None Left |
|
Wat een K*t cd is die laatste van In Flames. Ik heb hem 1x geluisterd en ik vond em al gelijk niks..De 1e cd's waren dan voor hun doen nog wel goed.... Jeffrey Dahmer Rules!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |