|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk! En verder draait deze ook veel rondjes bij mij zodra de eerste sneeuw er ligt: |
|
Haha, Battles In The North. Je kan zeggen wat je wil, maar deze plaat roept inderdaad wintergevoelens op, hetzij vanwege de twee schaars geklede mannen in de sneeuw, of vanwege de kille sfeer die de nummers uitstralen! Deze schoot me overigens ook nog tebinnen: Heersch! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
|
|
Dat is muziek die mensen met een hele slechte, dan wel géén muzieksmaak, tijdens de Kérst opzetten. Dat is dus niet zozeer specifiek gericht op wintermuziek. Maar hé, ieder zijn/haar smaak en interpretatie van wintermuziek. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
en dan vooral Necromanzee cogent |
|
Bareuh... |
|
Ik luister momenteel veel Helloween hehe Against God and Government |
|
spelfout weggehaald... |
|
Gave band, één van de weinige binnen het genre als je het mij vraagt. Against God and Government |
|
Deze twee doen me altijd denken aan winterlandschappen. Hoewel die laatste dan meer een sneeuwstorm is Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Hehe, zat idd ook aan Falkenbach te denken. Windir past trouwens ook wel denk ik. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken. spelfout weggehaald... |
|
Wintermuziek? Deze natuurlijk: En natuurlijk ook deze: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Erwtensoep kan toch ook het hele jaar? Wat een onzin weer. Waarvoor hulde! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
en Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Bergthron - Verborgen In Den Tiefen Der Walder Vingerriket - Firntann Paysage D'Hiver - Kristall & Isa Om maar wat te noemen. |
|
|
|
Sombres Forets - Royaume de glace Never have so many sacrificed so much for so few |
|
En eigenlijk alle platen van Immortal. |
|
Bijna alles wat funeral doom betreft haha Edit: Veel vladimír Hirsh-plaatjes ook. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 25-12-2009 14:49] |
|
Eerst maar even wat inkoppertjes: Wintersun - Wintersun Immortal Souls - Winter(r)eich, erg onderschatte band, ze spelen naar eigen zeggen wintermetal Catamenia - Eternal Winter's Prophecy Cryptic Wintermoon - Of Shadows... And The Dark Things You Fear |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: GENIAAL! Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Fall Of Man moet op mijn begrafenis gedraaid worden! Een paar weken geleden door Hellhammer laten signeren. HEERSCH! Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |