|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 7 Maart Shining (SE experimental black) Sarkom (NO black) Svarttjern (NO black) |
|
Ah Culto's bandje.. moet dan man toch minstens 1 keer in mijn leven gezien hebben |
|
Gaaf, misschien ook aanwezig. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Aanwezig in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Biebob ook ja? signature |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
HEUY!!!! Ah mooi! Svarttjern en Sarkom in DE Baroeg |
|
quote: Maar wat zijn Sarkom en Svarttjern dan wel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die goeie grap is al vaker gemaakt |
|
Hè, jammer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Flauw Ik heb m'n ticket! |
|
jaa, hier heb ik echt zin in! |
|
Ah,misschien wel heen dan! Sarkom en Svarttjern vind ik wel vet. Shining komt me zo ondertussen een beetje de strot uit hehe. |
|
Aanwezig! |
|
Hopelijk +1. |
|
Ja, waarschijnlijk ook wel aanwezig. |
|
quote: Jij bent in de war met Sarke. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=SCKZMcbIvi0 wat een nare vent eigenlijk zeg. Gelukkig trek ik z'n muziek wel |
|
Volgende week zondag al! |
|
Oei, zie net dat het om 3 uur begint? Dan ga ik het ben ik bang niet redden met mijn werk bespreking.... [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-02-2010 22:29] |
|
Zoiets wordt het: 16.00 - 16.40 Svarttjern 17.00 - 17.45 Sarkom 18.15 - 19.15 Shining [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 25-02-2010 22:34] |
|
Mmz, overleg begint om half 4 in utrecht |
|
Tja, meteen erna maar even naar Rotterdam tuffen dan? |
|
Ik wilde vooral Svarttjern erg graag zien ook. Maar goed, ik zal er nog eens goed over na denken, maar vrees dat 't 'm niet wordt. Helaas! Voor Taake zijn de kaarten iig wel al binnen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |