|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Son of Sam op 12-08-2010 23:39] |
|
Nog zo´n held, Rinus: |
|
Volgens mij zijn het allemaal 1 en dezelfde vent. |
|
ZIJ WAS 8. |
|
En daar word ik kwaad om. Op een gegeven moment zeg ik: 'hou je klep dicht, anders krijg je een paar patsen!' |
|
Voor de liefhebber, alle quotes van de helden op een rijtje [Dit bericht is gewijzigd door Son of Sam op 12-08-2010 23:56] |
|
En kijk deze gehandicapte: Maar wel BLO gedaan! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 12-08-2010 23:56] |
|
quote: Deze gast, ja. Geniaal kapsel |
|
En deze quote is machtig: "Maar als ze de uitkeringen wat hoger maakten, dan hoef je ook niet zoveel te doen." |
|
Geniaal toch. |
|
in zwolle ken ik ook zo'n probleemwijk... in de wijk hedon-west... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 13-08-2010 0:14] |
|
|
|
|
|
mental! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
dit soort volk zetten ze in 038 wel aan het werk gelukkig... wat een lamlul zeg! |
|
quote: Ik wilde net precies hetzelfde zeggen, haha. |
|
Vroegâh, toen ik een krantenwijkje had was de kerel die die wijken indeelde ook zo'n figuur. Zijn vrouw deed al het werk en hij zat om half zes 's morgens al aan het bier, hard paffend iedereen verrot te schelden. Best grappig allemaal maar ook ernstig, ik zie een koter bij die lamlul met die staart, die mensen krijgen kinderen, schokkend. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een nog groter probleem is dat die mensen fokken als konijnen terwijl wij, weldenkende, werkende mensen, heel erg lang na gaan denken of we wel een kind willen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Spectre heeft de film Idiocracy gezien? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee, ik quote het net van een ander forum af Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Cryptje van me |
|
*busted* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarom zijn in die screenshots al die figuren ondertiteld? Ik ken de serie verder niet, maar praten die lui allemaal zo onduidelijk dan? Verspilde moeite lijkt me, aangezien het SBS-publiek toch voornamelijk analfabeet is. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |