|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen. Ik kwam vandaag deze film tegen over de Wielenpolle. Met onder andere een stel die de sociale dienst een geruime tijd heeft opgelicht. http://tvblik.nl/omrop-fryslan-documentaire/domwei-gelokkich-op-de-wielenpolle Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Goed bezig, dankjewel! |
|
Kent iemand Veldpost nog in hetzelfde straatje? Wat minder sensationeel gebracht, maar soms ook hilarisch. Er waren betere (gewelddadigere) momenten, maar kon alleen dit nog vinden: http://www.youtube.com/watch?v=uqpXwU5ql8E&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=kB1n6w_6oKE www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kreeg een aantal weken terug een huis toegewezen in de wielenpolle... Toch maar voor bedankt Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
quote: Was weer mooi dit. Die collectant voor goeie doelen was ook hilarisch, helemaal pisnijdig op mensen die niks willen geven En iets in me zegt me dat dat ie het niet altijd even nauw neemt met het tellen en afstaan van de inhoud van de collectebus ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wel een mooie docu! |
|
quote: He jij woont toch in Rotterdam West, is het daar al een beetje opgeknapt? Ik ben nu wat jaren weg uit Oud-Mathenesse, wat was dat een verpauperd zootje zeg daar [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-11-2011 19:15] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Oud-Mathenesse ken ik niet echt, eigenlijk. Ik woon zelf in Delfshaven (denk richting Nieuwe Binnenweg) en ben eigenlijk meer gericht op het centrum en Noord/Oost. Delfshaven is wel enorm verbeterd vergeleken met vijftien, twintig jaar geleden, en ik moet zeggen dat ik het hier prima naar m'n zin heb qua wonen. Maar op basis van de stukjes Rotterdam-ten-westen-van-de-Schie die ik ken kan ik me voorstellen dat jouw oude wijk nog steeds niet al te best is. |
|
Het is uitgewezen door het Pieter Baan Centrum dat ik een of andere ziekte over mij heen had. Ik had..tja een drang naar kinderen toe. ZIJ WAS 8. |
|
quote: Het was meteen broekie uit en paalliften. Uitendelijk hebben we hele goeie jaren gehad. Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen http://www.facebook.com/probleemwijken Ik ben niet van de facebook, maarre... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
meteen even geliked ... hoe de hazen lopen ... |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
Heb ze laatst allemaal als download gevonden. |
|
quote: Mag ik - buiten dit forum om - vragen waar? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat mag dus niet [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 11-01-2012 14:29] |
|
quote: Held! [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 11-01-2012 14:29] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik ruik een aanstormende Assie! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Cool! [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 11-01-2012 14:29] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: en dat ze er dan Vlaanderen ook gelijk in betrekken. Marginale Vlamingen zijn extra leuk |
|
quote: oeh! staan daar ook nog afleveringen tussen die niet op youtube te zien zijn..? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ze zijn allemaal van Youtube gehaald. Er staan enkel een paar op Google Video, vandaar. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |