|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: See for yourself. "OUWE NEPZIGEUNER!" |
|
Godvrrrrrrr, aan de types te zien staat mijn huis in ene keer ook in een probleemwijk... Ohja, kermis nu.... Boeiender |
|
quote: De ondertiteling is van hetzelfde niveau als die figuren. |
|
|
|
In Haarlem woont ook een vent die er zo tussen past. Ik was vandaag met mijn collega's en de kindjes van mijn werk aan het wandelen. Onze keukenhulp had nog wat brooden over zodat we de eendjes en de duiven konden gaan voeren. Wij waren op een gegeven moment dus lekker de vogels aan het voeren en toen komt er ineens een mafkees naar ons toe gelopen........hij begint ineens tegen ons te schreeuwen hoe asociaal en dom we wel niet waren. Hij vond het asociaal dat wij de vogels aan het voeren waren, omdat ze anders de heleboel onder scheiten. Ik dacht echt Come an, get a life. Scheiten doen ze toch wel... Maarja, ik heb mijn mond maar gehouden hem gewoon genegeerd. Tenslotte stond ik met allemaal kinderen. [Dit bericht is gewijzigd door peer op 13-08-2010 19:46] american psycho |
|
Als het echt een probleemwijk was, hadden die kinderen hem wel beroofd en in elkaar gehoekt. Je moeder. |
|
quote: Ja, het is wat met dat scheiten in die probleemweiken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Domme kut. Die vogels komen vaker op plekken als ze daar gevoerd worden, dus als dat midden in de wijk is, dan komen ze daar vaker en schijten ze daar dus vaker als dat ze een beetje verspreid over het gebied hun voedsel bij elkaar zoeken. En jij werkt met kinderen? |
|
brooden come an scheiten :') |
|
quote: Lekker toch , dan schijten ze daar wat vaker. Ik zie het probleem niet. american psycho |
|
Je zou eens een kijken moeten nemen bij ons in de wijk op het winkelcentrum. De mensen in de appartementen daar boven zijn genoodzaakt punaises onder hun raam te plakken en netten voor hun balkon te spannen omdat de duiven anders de boel dusdanig vol schijten dat buiten zitten onmogelijk wordt. Er zijn er zelfs die gif op hun balkon strooien om van de overlast af te komen. Maar de duifjes worden wel lief door allerhande mensen gevoerd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat, en 'iets met kinderen'. |
|
wat is met jij peer? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
[Den Bosch] GELUKKIG KENNIE JOU NIET. IK WEL, LEKKER MAGER DING DAS LEKKER JONG, JIJ WEET NIET WAT LEKKER IS ZIJ WAS 8 |
|
quote: Je kan zeggen wat je wil gelijk heeft hij. |
|
quote: Je zou goed tussen de aso's in die wijken passen, met zo'n onverschillige kuthouding. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Want die eenden eten normaal ook brood uit de natuur. Natuurlijk laten ze het wel even 2 dagen liggen nadat het van de boom is gevallen want het moet wel een beetje oud zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Pcies, ik ga wel gewoon in een aso wijk wonen, dan kan ik tenminste gewoon de eendjes of de vogels voeren zonder al dat gezeik over schijten. american psycho |
|
Nou... Niet lullig bedoeld, maar dat hoeft in Haarlem zo moeilijk niet te zijn. |
|
... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is Peer de nieuwe Kimmy? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ga jij nou werken met kindjes, kan de maatschappij die kanslozen over een jaar of dertig weer in asobuurten zetten. |
|
Heb je echt niks beters te doen met je tijd, WIMP, dan iedereen hier afzeiken? Het begint een beetje zielig te worden. Of heb je dit nodig voor je ZM scene points? Evil Dick |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |