IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Probleemwijken Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-08-2010 1:19 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 2:07 schreef ElitE het volgende:



Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 13-08-2010 6:16 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Het is verslavend om te kijken. Ik dacht dat de film The Road (evenals het boek) het leven als uitzichtloos weergaven, maar dit is the real deal.



Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 13-08-2010 6:49 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 0:55 schreef WMP het volgende:
Waarom zijn in die screenshots al die figuren ondertiteld? Ik ken de serie verder niet, maar praten die lui allemaal zo onduidelijk dan? Verspilde moeite lijkt me, aangezien het SBS-publiek toch voornamelijk analfabeet is.




See for yourself.

"OUWE NEPZIGEUNER!"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-08-2010 15:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Godvrrrrrrr, aan de types te zien staat mijn huis in ene keer ook in een probleemwijk...

Ohja, kermis nu....


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-08-2010 16:02 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 6:49 schreef Son of Sam het volgende:


See for yourself.

"OUWE NEPZIGEUNER!"


De ondertiteling is van hetzelfde niveau als die figuren.



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 13-08-2010 18:42 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht



peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 13-08-2010 19:45 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

In Haarlem woont ook een vent die er zo tussen past. Ik was vandaag met mijn collega's en de kindjes van mijn werk aan het wandelen. Onze keukenhulp had nog wat brooden over zodat we de eendjes en de duiven konden gaan voeren. Wij waren op een gegeven moment dus lekker de vogels aan het voeren en toen komt er ineens een mafkees naar ons toe gelopen........hij begint ineens tegen ons te schreeuwen hoe asociaal en dom we wel niet waren. Hij vond het asociaal dat wij de vogels aan het voeren waren, omdat ze anders de heleboel onder scheiten. Ik dacht echt Come an, get a life. Scheiten doen ze toch wel...
Maarja, ik heb mijn mond maar gehouden hem gewoon genegeerd. Tenslotte stond ik met allemaal kinderen.

[Dit bericht is gewijzigd door peer op 13-08-2010 19:46]


american psycho


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-08-2010 19:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Als het echt een probleemwijk was, hadden die kinderen hem wel beroofd en in elkaar gehoekt.


Je moeder.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2010 20:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 19:45 schreef peer het volgende:
In Haarlem woont ook een vent die er zo tussen past. Ik was vandaag met mijn collega's en de kindjes van mijn werk aan het wandelen. Onze keukenhulp had nog wat brooden over zodat we de eendjes en de duiven konden gaan voeren. Wij waren op een gegeven moment dus lekker de vogels aan het voeren en toen komt er ineens een mafkees naar ons toe gelopen........hij begint ineens tegen ons te schreeuwen hoe asociaal en dom we wel niet waren. Hij vond het asociaal dat wij de vogels aan het voeren waren, omdat ze anders de heleboel onder scheiten. Ik dacht echt Come an, get a life. Scheiten doen ze toch wel...
Maarja, ik heb mijn mond maar gehouden hem gewoon genegeerd. Tenslotte stond ik met allemaal kinderen.


Ja, het is wat met dat scheiten in die probleemweiken.


spelfout weggehaald...


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-08-2010 21:28 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 19:45 schreef peer het volgende:
In Haarlem woont ook een vent die er zo tussen past. Ik was vandaag met mijn collega's en de kindjes van mijn werk aan het wandelen. Onze keukenhulp had nog wat brooden over zodat we de eendjes en de duiven konden gaan voeren. Wij waren op een gegeven moment dus lekker de vogels aan het voeren en toen komt er ineens een mafkees naar ons toe gelopen........hij begint ineens tegen ons te schreeuwen hoe asociaal en dom we wel niet waren. Hij vond het asociaal dat wij de vogels aan het voeren waren, omdat ze anders de heleboel onder scheiten. Ik dacht echt Come an, get a life. Scheiten doen ze toch wel...
Maarja, ik heb mijn mond maar gehouden hem gewoon genegeerd. Tenslotte stond ik met allemaal kinderen.


Domme kut. Die vogels komen vaker op plekken als ze daar gevoerd worden, dus als dat midden in de wijk is, dan komen ze daar vaker en schijten ze daar dus vaker als dat ze een beetje verspreid over het gebied hun voedsel bij elkaar zoeken.
En jij werkt met kinderen?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-08-2010 22:22 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

brooden
come an
scheiten

:')


 


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 14-08-2010 10:49 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 21:28 schreef WMP het volgende:
Domme kut. Die vogels komen vaker op plekken als ze daar gevoerd worden, dus als dat midden in de wijk is, dan komen ze daar vaker en schijten ze daar dus vaker als dat ze een beetje verspreid over het gebied hun voedsel bij elkaar zoeken.
En jij werkt met kinderen?


Lekker toch , dan schijten ze daar wat vaker. Ik zie het probleem niet.


american psycho


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-08-2010 10:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Je zou eens een kijken moeten nemen bij ons in de wijk op het winkelcentrum.

De mensen in de appartementen daar boven zijn genoodzaakt punaises onder hun raam te plakken en netten voor hun balkon te spannen omdat de duiven anders de boel dusdanig vol schijten dat buiten zitten onmogelijk wordt. Er zijn er zelfs die gif op hun balkon strooien om van de overlast af te komen.

Maar de duifjes worden wel lief door allerhande mensen gevoerd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-08-2010 11:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 22:22 schreef Forever After het volgende:
brooden
come an
scheiten

:')


Dat, en 'iets met kinderen'.



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-08-2010 12:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

wat is met jij peer?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-08-2010 12:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

[Den Bosch] GELUKKIG KENNIE JOU NIET. IK WEL, LEKKER MAGER DING DAS LEKKER JONG, JIJ WEET NIET WAT LEKKER IS

ZIJ WAS 8


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-08-2010 12:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 augustus 2010 18:42 schreef Sjon het volgende:



Je kan zeggen wat je wil gelijk heeft hij.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-08-2010 15:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2010 10:49 schreef peer het volgende:
Lekker toch , dan schijten ze daar wat vaker. Ik zie het probleem niet.

Je zou goed tussen de aso's in die wijken passen, met zo'n onverschillige kuthouding.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-08-2010 15:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 augustus 2010 19:45 schreef peer het volgende:
In Haarlem woont ook een vent die er zo tussen past. Ik was vandaag met mijn collega's en de kindjes van mijn werk aan het wandelen. Onze keukenhulp had nog wat brooden over zodat we de eendjes en de duiven konden gaan voeren. Wij waren op een gegeven moment dus lekker de vogels aan het voeren en toen komt er ineens een mafkees naar ons toe gelopen........hij begint ineens tegen ons te schreeuwen hoe asociaal en dom we wel niet waren. Hij vond het asociaal dat wij de vogels aan het voeren waren, omdat ze anders de heleboel onder scheiten. Ik dacht echt Come an, get a life. Scheiten doen ze toch wel...
Maarja, ik heb mijn mond maar gehouden hem gewoon genegeerd. Tenslotte stond ik met allemaal kinderen.


Want die eenden eten normaal ook brood uit de natuur. Natuurlijk laten ze het wel even 2 dagen liggen nadat het van de boom is gevallen want het moet wel een beetje oud zijn.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 14-08-2010 16:35 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2010 15:39 schreef M. het volgende:
Je zou goed tussen de aso's in die wijken passen, met zo'n onverschillige kuthouding.


Pcies, ik ga wel gewoon in een aso wijk wonen, dan kan ik tenminste gewoon de eendjes of de vogels voeren zonder al dat gezeik over schijten.


american psycho


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-08-2010 22:06 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nou... Niet lullig bedoeld, maar dat hoeft in Haarlem zo moeilijk niet te zijn.


 


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-08-2010 22:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-08-2010 22:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Is Peer de nieuwe Kimmy?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-08-2010 22:51 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2010 16:35 schreef peer het volgende:
Pcies, ik ga wel gewoon in een aso wijk wonen, dan kan ik tenminste gewoon de eendjes of de vogels voeren zonder al dat gezeik over schijten.


Ga jij nou werken met kindjes, kan de maatschappij die kanslozen over een jaar of dertig weer in asobuurten zetten.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-08-2010 1:58 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Heb je echt niks beters te doen met je tijd, WIMP, dan iedereen hier afzeiken? Het begint een beetje zielig te worden. Of heb je dit nodig voor je ZM scene points?


Evil Dick


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen