|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaat hier heen? Bands die hier zullen spelen zijn: 5 oktober: THRESHOLD HEAVEN'S CRY EVERON DEAD SOUL TRIBE ARABESQUE DIVIDED MULTITUDE 6 oktober: AFTER FOREVER THEORY IN PRACTICE ASHES TO ASHES A.C.T. SUN CAGED STONEHENGE Meer info op http://www.progpower.com Wordt gezellig |
|
Ashes to Ashes .. Heb ik zowaar de laatste cd van (voor ZM gerecenseerd) is best geinig .. voor iemand die niet van prog houd |
|
Dead Soul Tribe |
|
Ik probeer op 6 oktober misschien wel te komen. |
|
btw: 4 oktober Triple 7 in de Splinter in Venlo, samen met Mytholic en Gallowmere.. |
|
quote: Die had ik al in mijn agenda staan geloof ik . |
|
lijstje van wie er gaat komen op PP Europe : - Mirandarijntje - Redelijk - Shredhead |
|
tja staat al heel lang in mijn agenda....maar ik moet maar ff kijken hoe ik met mijn werk en geld zit..... |
|
AAAAARRRRRGGGGGG...ik wil daar zo graag heen. Maar ik kan met niemand mee. #kijkt alle ZM-ers een lief aan# I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Je weet dat je altijd bij me kunt blijven slapen !!!! |
|
quote: ik heb gratis entree |
|
quote: dank je |
|
quote: ji vieze groupie |
|
nee hoor, ik heb er voor gewerkt!!! (website + posters ontwerpt) btw: ik woon om de hoek, dus.. |
|
- Mirandarijntje - Redelijk - Shredhead - Lord Morgoth (die ook naar progpower USA gaat ) (http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4551) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Bastard! Jij gaat gewoon Zero Hour, Devin Townsend en Pain of Salvation zien Doe Mike, Jasun, Troy en Eric van Zero Hour de hartelijke groeten van me |
|
quote: Sowwy, maar ik moest het ff zeggen :p Hoe goed ken jij die gssten van Zero Hour dan? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
LM: Wij kennen ze heel erg goed, vorig jaar toen zij op Progpower europe speelden hebben wij contact met hun gezocht en nog twee shows samen gedaan voor progpower, in 013 en in arnhem (goudvishal) dus doe ze please ook de groeten van mij !!!!! Die gasten hebben gewoon hier in mijn huis geslapen en alles was echt een feest Marcel |
|
Hmmm dat zullen we dan zeker doen... Lijkt me erg gezellig om ffies een te doen met die gasten! (ik zal m'n Sun Caged shirt maar meenemen :p ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
UP ! |
|
Die gasten van Zero Hour zijn cool inderdaad.. Nog gezellig mee staan ouwehoeren tijdens PP vorig jaar.. Denk dat ik ook wel weer van de partij ben dit jaar.. Sjiwa is een fijne zaal en de line-up is wederom niet verkeerd. |
|
Het is voor die paar bandjes die er spelen, VEEL te duur... Jammer hoor, want ik had Theory in Practice heel graag live willen zien spelen... Ik ga 6 oktober naar Candlemass... da's in elk geval (wat mij betreft) net zo gaaf als Theory in Practice, maar een stuk goedkoper. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik vind het ook veel te duur. Gelukkig heb ik gratis entree Als ik moest betalen ging ik denk ik niet. |
|
quote: Je bent er wel trots op he Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: nee, maar ik pest graag |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |