|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg ook niets over de bands, ik vond alleen datgene wat voor PA moest doorgaan een aanfluiting. |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Schneider1988 op 23-03-2012 21:02] |
|
Goh, had je geen riders verstuurd? Als ik dit zo hoor is het een amateuristische klotezooi geweest. Boeiender |
|
Geen enkele van alle, uiteraard, extreem ervaren muzikanten komt op het idee dat je van een dorpshuis niet het zelfde mag verwachten als van een volwaardig poppodium en neemt de moeite om zelf wat informatie in te winnen? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-02-2010 18:26] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als de organisator geen initiatief neemt over het regelen van de backline dan neem je toch zelf even contact op met de andere bands? |
|
|
Panic Chain was terecht headliner iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Misschien vind jij dat en vond de organisatie dat. Het publiek dacht er helaas anders over Ze liepen massaal weg... |
|
Nogmaals, maak een simpele rider, scheelt een hoop. Beetje onprofessioneel dat je dat nog niet gedaan hebt zeg. Boeiender |
|
quote: Dan heb je bij Curse of the Forgotten (dat bandje uit Ermelo) toch niet goed opgelet. Ik vond dat zij op die avond de meeste respons kregen. Ik moet er overigens bijzeggen dat ik pas binnenkwam toen Battery al klaar was. |
|
quote:Dat komt omdat Epenaren goede muziek niet kunnen waarderen en veel mensen voor twaalf uur thuis moesten zijn omdat het de dag des heres was... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 02-02-2010 9:44] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: sprak de alwetende rockster.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
quote: Eindelijk erkenning, dank u! Boeiender |
|
quote: Jij ontwijkt mijn vraag... Maar je zal merken dat het niet altijd zo is zoals je het nu beleefd hebt, de ene keer is alles erg goed geregeld, de andere keer wat minder. Heb jij de organisatie ter plekke aangesproken over de punten die jij niet vond kloppen? Boeiender |
|
|
De tering, wat een zeikband zeg! Waarom uitgebreid op een forum gaan zetten wat er allemaal zo slecht is, volgende keer mailen naar de organisatie ofzo? |
|
Metal & Epe.. die combinatie klintk bij voorbaad al niet te best Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Valt nog mee dat ze One Bullet Left niet hadden geboekt... Boeiender |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Schneider1988 op 23-03-2012 21:03] |
|
Geniaal.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+1 Boeiender |
|
quote: Nee echt, wat ben jij een ontzettende zeikerd die totaal niet snapt hoe optredens, organisatie, fora en meer van die dingen werken. Zaal inspectie paar dagen voor je er gaat optreden? WTF?! Ik heb het overigens niet over het geluid (ik ben er niet bij geweest), maar over je ontzettende gezanik over die organisatie. Ik ken die lui verder niet van de organisatie, zal best ruk geweest zijn maar godskolere nog aan toe wat ben jij een jankerd! En maar blijven emmeren over dat de organisatie op hun blote knietjes je moeten bedanken voor je inzet, had jij als eis ook nog op kleur gesorteerde m&m's of lolly's? Sjongejonge.. kutband! edit: Je bent niet bepaald handig bezig momenteel met je verhalen in dit topic, er lezen en posten veel organisatoren van metalavonden en festivals op dit forum, evenals vele bandleden. Je zet je band Battery nu niet bepaald positief neer, maar goed dat moet je zelf weten met je oog in je tand en tand in je oog natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-02-2010 19:14] |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Schneider1988 op 23-03-2012 21:04] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |