|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Schneider1988 op 23-03-2012 21:04] |
|
Waren er trouwens ook bezoekers of zijn het alleen bandleden die hier komen posten hoe geweldig hun band wel niet is? |
|
|
Oh nu is het niet serieus naar de organisatoren? Ben jij je er van bewust dat jij jezelf en je band momenteel op een niet al te positieve manier neerzet door je postings? Veel mensen die metalavonden en/of festivals organiseren op dit forum die dit ook allemaal lezen.. |
|
|
Tuurlijk kun je feedback geven, alhoewel sommige dingen die je aangeeft best belachelijk zijn voor een beginnende band zoals die van jou. Maar je feedback heeft hier niet veel zin, benader de organisatie er mee en wellicht doen zij daar dan wel wat mee. Dit forum heeft niks met de organisatie te maken van dat festivalletje. |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Schneider1988 op 23-03-2012 21:05] |
|
quote: En ik ben er dus 1 van Ik regel liever die m&m's voor one bullet left dan dit gezeur achteraf. BATTERY was het toch? *schrap* van mijn lijstje |
|
Voor een eerste optreden met mn nieuwe band vond ik het wel goed gaan. Het publiek ging redelijk mee en dat voor een eerste keer. Wat geluid betreft, tsja, ik had eerlijk gezegd ook niet iets hoogstaands verwacht. Het enige wat ik zelf verschrikkelijk vond waren de lampen, maar je kunt niet alles hebben. Ik vind het belangrijk dat je je als muzikant kunt vermaken bij een optreden. En of je nu voor 10 of 1000 man staat te spelen maakt niet uit, je moet het doen met het publiek wat voor je staat. Ik heb me gewoon prima vermaakt, het publiek kon ons wel waarderen en ik vond de andere bands ook goed, niet allemaal mijn ding. En dat is het belangrijkste voor mij, plezier erin hebben. Voor een kleine impressie hoe het er bij ons aan toe ging check: http://www.youtube.com/watch?v=bppgZ4wwMS8 |
|
quote: Terecht, dat geflame op fora kan echt niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Schneider1988 op 23-03-2012 21:06] |
|
quote: Ik begrijp wat je bedoelt wat betreft het feit in de rug gestoken worden. Ach en gein maken mag altijd toch? je kunt mij bereiken onder secretaris@metalfronttwente.nl We zoeken nl. nog bands die bij ons zouden willen spelen. LET OP!!!!!!! - het geluid is kut - de organisatoren lelijk en totaal onbevoegd - een zaal van lik m'n vestje MAAR................................. het het bier is rijkelijk en gekoeld aanwezig dus alles goed voor mekaar. |
|
Dankjewel,ik laat dit topic nu met rust. |
|
hey schneider jij hebt een kop als een bak wormen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Die speelden 2 jaar geleden al... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Als je het geluid door mensen van de jostiband laat doen vraag je om kritiek... Men heeft gelijk... bereid je de volgende keer een beetje beter voor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ik was er... want ik ben fanboy van Panic Chain... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ok genoeg gezeik over Battery nu... Ze waren namelijk niet de minste band van de avond. Dat was namelijk op afstand Sentenim...volkomen inspiratieloos, slecht gespeeld, vals, en welke negatieve termen je ook kan bedenken Dat bandje van Jeunis was best goed te pruimen. Zeker voor een eerste optreden. En dan die jochies uut Ermelo... Als die zich nog een beetje blijven ontwikkelen in de toekomst, is het binnen een aantal jaren een graag geziene band op de Nederlandsche podia. Erg sterk! Panic Chain vond ik waarschijnlijk alleen leuk omdat ik wat mensen van de band erg goed ken. Voor de rest waren ze kut blijkbaar... Battery was stiekem ook best ok... maar komop zeg niet zeiken als je in een buurthuis speelt en het geluid door een paar top 40 dj's laat doen...dan weet je namelijk vantevoren dat het kut is Owja en Tante Til was er ook! [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 03-02-2010 3:42] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hehe, vergeet je nu gewoon te melden dat de boeker de lekkerste vent van Nijverdal is? Boeiender |
|
quote: Nope, ik wilde slechts wat reclame maken voor deze gebeurtenis namens de aanwezige bands die me daarover benaderd hadden (Sentenim, PanicChaiN en later Curse of the Forgotten). Het enige dat ik volgens mij vervolgens hier gemeld heb is dat ik de aanwezige PA zwaar ondermaats vond. Verder nix + of - over de bands, ik heb Battery zelfs niet eens gezien, had ik ook al gemeld. En wat ik over Pa, geluid, organisatie whatever hier (heb ge)meld is ook al ter plaatse besproken, dus nix geen achteraf gezeik mijnerzijds of zo. Sterker nog , wij (=WingsOfDeath) hebben nog onze volledig belangeloze hulp aangeboden voor eventuele toekomstige activiteiten. En dat laatste geldt bij deze ook voor jou en Battery, want jullie moeten nog veel leren [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 03-02-2010 9:04] |
|
Verder ernstig vermakelijk topic wel |
|
quote: Moi Jeunis dat klinkt niet slecht! Jammer dat video donker is (of was er geen licht!?) maar geluid is ok. Kom jullie zeker ff checken de 10e (mits de weergoden willen meewerken). see you at occultfest! |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |