|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet nog even kijken of dit tijdstechnisch mogelijk is .. Pleurisy heb ik al erg vaak gezien, die derde band ken ik niet echt .. maar THANATOS zou toch de moeite waard zijn... |
|
Ja er zijn meer bands (die we zagen op die flyer zaterdag) maar onbekende zooi... maar goed, metal in Arnhem, altijd lachûh. |
|
Pleurisy is altijd de moeite waard . Ik zal overwegen om er heen te gaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
reken maar dat ik kom heerschen |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 08-04-2002 11:02] |
|
Leu-THORRRRRRS die gaan: - Dwaallicht - Rajackar |
|
Ben dan wel geen leuthorrr maar ik ga denk ik wel. Heb er even over na gedacht.. sleep valorian wel mee. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ben er! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
[geldgebrek-in-verband-met-nieuwe-apparatuur-voor-gitaar-modus] ik sla een keer over [/geldgebrek-in-verband-met-nieuwe-apparatuur-voor-gitaar-modus] Je moeder. |
|
"[geldgebrek-in-verband-met-nieuwe-apparatuur-voor-gitaar-modus] ik sla een keer over [/geldgebrek-in-verband-met-nieuwe-apparatuur-voor-gitaar-modus]" [loop-maar-een-extra-krantenronde-want-gitaar-spelen-kan-je-toch-niet-modus]wat een belachelijk excuus!!!!!!!!!!!!![/loop-maar-een-extra-krantenronde-want-gitaar-spelen-kan-je-toch-niet-modus] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
nou komt ie helmaal niet meer Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dit topic bedoel ik |
|
Ik ga mee!!! En Lily waarschijnlijk ook SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
cool gezellig |
|
mooi... vrijdag zuipen in anrhem, zaterdag UVA festiaval in asten!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 10-04-2002 12:58] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
kwam thanatos nou ok in den baroeg? |
|
quote: Waar ligt dat asten eigenlijk? |
|
quote: UVA festival..wasda pcies sebinsagoil |
|
dat is UVA!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 11-04-2002 10:10] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ohja, dat in goddamn ASTEN. Ligt onder Eendhoven heb ik begrepen... Da ist veuls te ver weg voor mie, aangezien ik uit Friesland moet komen. sebinsagoil |
|
hey ik zie dat Thanathos + Pleurisy de avond erop in Zaandam komen... Zou ik dat leuk vinden, denken jullie? |
|
Hahaha wat wil je horen? P Pleurisy is brute death metal, en Thanathos is meer thrashy geloof ik. |
|
Dan ga ik me wel vermaken lijkt me, alles beter dan Hollenthon! Ik ken de bands nl. niet, althans alleen van naam. Ik zal vanavond eens kijken of ik wat MP3s + info kan vinden. |
|
Ik heb Thanatos 1x live gezien in Atak, ik vond de CD beter ... |
|
vooral pleurisy heerscht de pan uit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |