|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
pleurisy heeft er goed aan gedaan om die zanger eruit te gooien... had ze een poosje geleden in unitas-wageningen gezien en was het geluid echt beroerd , en die zanger hootrde je de 1e anderhalf nummer niet ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ja dat was een mindere zanger voor de band, is de nieuwe beter? ken vooral de bassist, heeft ook in "mijn" band gezeten Oud Vuil. |
|
-Rajackar -Dwaallicht -Shadowlands -Lily -Cadaveria -Valorian -Vuig wie nog meer? |
|
kut,wij zouden eigenlijk ook optreden was het niet dat onze drummer wat met zijn schouder kreeg..ach ja volgende keer beter. wat pleuresy betreft,die nieuwe zanger ken je vast wel wim,dat is george nogwat van orphanige....duidelijke verbetering [Dit bericht is gewijzigd door the beast op 15-04-2002 19:07] |
|
quote:Dat zal best wel jah.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Voor mij wordt het toch een knus avondje in de kroeg... volgende keer beter. |
|
-Rajackar -Dwaallicht -Shadowlands -Lily -Cadaveria -Valorian -Vuig Waarscheinlijk Snagger en ik ook.... |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik denk dat ik thanatos+meer voor gezien hou(geld in rook op), ach ja nu we er toch zelf verijdeld zijn te spelen is het in een keer niet zo belangrijk meer... |
|
-Rajackar -Dwaallicht -Shadowlands -Lily -Cadaveria -Valorian -Vuig -Judge M. Dat wordt zuipen VUIG! |
|
quote: Lily gaat niet meer SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Helaas geen UVA maar dan dus wel Thanatos in arnhem: -Rajackar -Dwaallicht -Shadowlands -Lily -Cadaveria -Valorian -Vuig -Judge M. -Snagger -Wishmaster (?) Ik, Wil Schuurman |
|
whahaha ik heb er al zin in.. eerst zuipen in de willemeen.. dan de volgende dag naar UVA!!!!!!!!!! snagger, oude lul... gezellig... volgens mij kunnen jij en necromantica beter in anrhem komen wonen.. whahahah Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: ik ook ja als ge op msn ben vanaaf, spreke we ff alles af enzo... ikheb de cd's |
|
quote: Ach neen dat is niks voor mij. Ik ben immers 100 % broaboander. Maar Arnhem heerscht 99 % braboant eruit.... behalve WOERKUM! Wat hedde ze voor bier in de willemeen ? Ik, Wil Schuurman |
|
Dommelsch |
|
Ikke kom wel iets later. Maar niet te laat hoor. Maar wel iets later. edit: waarom deel ik dit in jezusnaam op een forum mede. Mijn god miep dwaallicht [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-04-2002 21:16] |
|
quote: He miep, waarom kom je later en heb je daar wel toestemming van mij voor? |
|
quote: Tja, vrijdagavondsodomie bij de doopsgezinde gemeente he. quote: Ah joh. Krijg je van mij een koekje. |
|
ach, natuurlijk vrijdagavondsodomie. Was ik al helemaal vergeten. |
|
-Rajackar -Dwaallicht -Shadowlands -Lily -Cadaveria -Valorian -Vuig -Judge M. -Snagger -Wishmaster -Necromantica |
|
-Rajackar -Dwaallicht -Shadowlands -Lily -Vuig -Judge M. -Snagger -Wishmaster -Necromantica delete valorian en Cadaveria Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
He tuig!! Waarom? |
|
Mijn ouders gingen klagen dat we daar al ongeveer 2 maanden niet zijn geweest. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |