|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
dusssss |
|
quote: Wel opletten. Maar ik vind ouders geen reden om niet te komen!!! |
|
Ja, dan ga je maar morgen |
|
quote:hoezo opletten.. ik ken deze zin alleen van zeggen.. Het gaat ook niet zo zeer om ouders maar om het gratis voedsel.. Ach neen kutwijf.. dat is dus niet waar. Maar goed neem het voor lief we zijn er dus niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou, als jullie niet naar Thanatos gaan, ga ik lekker niet naar je ouders! |
|
Ik wel en ik doe ze wat aan ook |
|
Zo dat was wel weer leuk.... heb weer een hevige kater sinds lange tijd... ah teering wat voel ik me beroerd zeg (hoe kom't ?) Maar het was wel weer gezellig, pleurisy was S-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-I en Thanatos heerschte wel! Foto's komen binnenkort, net als het wel erg bijzondere woordenboek . Ik, Wil Schuurman |
|
LOL Enne, was wel kicke ja Maar idd wel te veel bier... kom an op 't station, duik daar nog de kroeg in... damn, da was niet goed De eerste band was eh.. kut Pleurisy ging wel... vond alleen dat gelul door de nummers door zo triest.... en 't tempo was een beetje traag Thanatos heerschde gewoon, jammer dat we eerder weg moesten |
|
putrified: super vet pleurisy: gigantisch kut thanatos: standaard zoals altijd Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
NS: zo als gewoonlijk weer kut! Ik, Wil Schuurman |
|
joa.. dit was weer zo'n avondje waar de bands weinig voorstelde..alleen de 1e band was erg gaaf voor de rest was het natuurlijk gezellig en snagger had zoals gewoonlijk weer teveel bier op. |
|
Jammer dat ik drie keer op mn bek ben gaan leggen in een pit van 3 man haha.... zal wel door de grolschjes komen.... en jammer dat ik de teksten van thanatos vergeten was, op Sincere Chainsaw Salvation na... KILL KILL KILL! Ik, Wil Schuurman |
|
putrified: KUT Pleurisy : HEEERSCH!! (alleen jammer van het geluid) Thanatos : Standaard. Niet heel veel aan eigenlijk. |
|
en we hebben geen groepsfoto nja groep..... We hebben wel veeeeeel andere foto's |
|
Wat voor foto's mogen dat zijn dan? |
|
Putrefied: Heersch!! Pleurisy: mja.. kon ermee door.. Thanatos: Niet gezien.. I had a train to catch.. Overigens is het niet echt leuk te noemen om vanaf station Oss niks meer te kunnen herinneren van je terugreis om vervolgens vergeten uit te stappen en op het eindstation 5 uur lang bij een temperatuur rond het vriespunt te moeten wachten op de eerste trein terug naar huis.... Dat Café Moortgat heerst wel trouwens! De eerste tent waar ik ooit geweest ben waar ze Hoegaarden Julius schenken! |
|
Foto's ? oh er zijn ongeveer 20 foto's van een stel liggende bezopen figuren in de trein... en alle 20 hetzelfde whahhaa Ik, Wil Schuurman |
|
het was wel vet in Arnhem eergister, -putrefied, een zeer strakke band misschien dat een 2e gitarist toch wat extra's zou kunnen toevoegen -pleurisy, tja, ze spelen te moeilijk waardoor het toch saai klinkt -thanatos, zeers strakke set, jammer genoeg niet helemaal kunne bekijke , vanwege de trein die gehaald moest worden.. uhm Snagger foto's van de trein zei je? ik ben benieuwd. lekker!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Springen arnhem, springen!! haha... Ik, Wil Schuurman |
|
Trouwes, wie zei er hier dat ze dommelsch hadde in de willemeen ? Ik heb toch werkelyk genoten van den Grolsch... Ik, Wil Schuurman |
|
Dommelsch is in de Goudvishal schat. |
|
quote: Ik hei de boosdoener al.... naja t was alleen een verassing..... Ik, Wil Schuurman |
|
hehe, zikkerz Grolsch heerschde! Was wol een gaaf dagje |
|
waar zijn de foto's? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |