|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lekkah wakkah worruh. Boeiender |
|
|
|
Amenra - Mass IIII |
|
sentenced - fields of blood: harvester of hate |
|
quote:Die plaat lijkt wel steeds beter te worden, die had heel wat hoger in de jaarlijst gemoeten. NP: Shining - VI - Klagopsalmer |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Newsflash: In die letzten Monate ist die Zahl der vermiste Persone dramatisch angestiegen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Shining (NO) - The Madness And The Damage Done, Pt. 1 |
|
Innerless Skin on a Water - Innerless Skin on a Water I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Bush - deconstructed remix-cd [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2010 12:15] signature |
|
quote: Hoezen zonder band of titel zijn wel érg in de mode aan't raken de laatste tijd he. Invictus – Persecution Afwisselende power metal die vaak aan Rage laat denken. De zanglijnen herinneren vaak meer aan pop uit de jaren ’70 dan aan metal, maar dat maakt het wel erg catchy. Het is wel duidelijk te horen dat ’t een Franse band is en een topper zal ’t niet worden, maar toch vind ik ’t goed aan te horen. |
|
Leviathan gedeelte v/d split met Sapthuran. |
|
quote: Valt wel mee. np: Aborym - Generator ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
dat slaat nergens op tuup NP Kanye west IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Strid |
|
quote: Goed id mijn eerste black metal album ooit "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Severed Savior - Forced to bleed signature |
|
Majestic Downfall - Temple of Guilt Doom/death metal in de stijl van Swallow the Sun, Ahab, Runemagick en Mar de Grises wordt blijkbaar ook in Mexico gemaakt. Zeker geen onverdienstelijke poging, en een pluspuntje is dat ze in tegenstelling tot veel van hun Europese collega’s het tempo af en toe nog wat opvoeren. Wat mij betreft hadden ze het echter bij grunts kunnen houden en het fragiele gehuil dat zo populair is bij de post-…. Bands achterwege kunnen laten. Dat doet voor mij toch een beetje afbreuk aan deze plaat. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nieuwe Silver Mt. Zion. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Wat is het voor een muziek? NP: Dying Fetus - Destroy The Opposition |
|
quote: |
|
Caïna - Caïna |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |