|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: te gek! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mortuus - De Contemplanda Morte; De Reverencie Laboribus Ac Adorationis Veel te lang niet meer gehoord ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
DrDoom / Collision split |
|
Ondskapt - Draco Sit Mihi Dux Wat blijft dat een super plaat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+ veel, geniaal. Komt in mei ofzo een nieuwe. Deathspell Omega - Si Monumentum Requires Circums [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 20-01-2010 12:47] |
|
Airbag – Identity De progressieve schoonheid van Riverside en RPWL met de toegankelijkheid van Snow Patrol. Heel mooie progrock, dit kan mij wel bevallen. Vooral het gitaargejengel (dat sterk laat denken aan Pink Floyd, Mostly Autumn en voorgenoemde bands) is prachtig. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-01-2010 12:53] |
|
Thorr's Hammer - Dommedagsnatt come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Bonzo Dog Band - The Doughnut In Granny's Greenhouse "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dragobrath - Fra Myrer Taake intense pagan black in de vein van Kroda aanrader aanrader signature |
|
wat random drum 'n bass IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoe random zou je het inschatten als je er een cijfer tussen de 1 en de 10 aan toe moest kennen, waarin 1 het minst random en 10 het meest random is? Vragen, jongen. Vragen. NP: Wat random dubstep (Substep Infrabass). |
|
quote: ik denk een 10 want ik draai een volgebrande dvd in mn speler op shuffle haha dubstep is lekker man. laatst naar een feestje geweest was mooi.\\ \veel laag IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja, het is op zich wel vet, maar ik zou niet zo gauw naar een dubstepfeestje gaan, daar kan het me niet lang genoeg voor boeien. Het is meer iets voor een uurtje ofzo. |
|
ik snap het wel. maar meestal ben ik braindead als ik daar aankom. Dus dan word ik er ook niet echt simpel van. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Goeie houding Moet zeggen dat ik het wel vet vind als ik op een D&B-feestje ben, en er is een chillout-zaaltje of wat dan ook met dubstep, maar het moet voor mij toch echt wat harder zijn om er echt op te kunnen feesten. Zelfde geldt voor goa / psytrance, vind het wel gave muziek, en die feesten zijn vaak ook mooi, maar de sfeer is dan toch beduidend belangrijker dan de muziek. NP: Therapy Session 7 (gemixt door Panacea) |
|
quote: ja ik ga ook wel eens naar kraakfesstjes met darkcore en techno shit. komen ook vaak gabbers en deadlock lui op af. Altijd goedkoop bier das wel beter. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zijn vaak mooie feestjes inderdaad, denk er volgende maand nog wel eentje mee te pakken. |
|
Helemaal van de metal afgestapt Kevin? |
|
Obitus - March Of The Drones. Best lekker |
|
quote: ja erg gezellig. Vorige keer was in een oud kwantum pand. ook lachgas te koop. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Enigszins, maar niet zoals jij het bedoelt. Ik draai met regelmaat stoner / doom en in iets mindere mate sludge. Zo nu en dan, en vooral sinds kort weer, passeert ook death metal met enige regelmaat de revue (Autopsy, Necros Christos). Het enige is dat black metal mij, op vijf, zes bands na, al geruime tijd niet meer interesseert. quote: Lachgas ja, zie je wel vaker inderdaad. Wazige lui die rondlopen met ballonnetjes enzo.. |
|
Motörhead - Live at De Kegelaar (1987?). Toen opgenomen op cassette van de radio en jaren later overgezet op Mini-Disc. En best wel een goed geluid! Het concert was in ieder geval op 1 april, nee geen grap. [Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 20-01-2010 14:51] Here kitty kitty kitty! |
|
Ondskapt - Dödens Evangelium ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |