|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hypothermia - Köld |
|
quote: |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The Mount Fuji Doomjazz Corporation - Doomjazz Future Corpses! |
|
quote: Nice! Dat album moet ik nog checken btw. Hier nu weer TMFDC - The Admirals game Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:White Darkness al eens gehoord? |
|
quote: Nee, nog nooit van gehoord ook. Maar lees net dat het om een metal/drone project gaat van Bong-Ra dus ben erg benieuwd! Aanrader? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik vind het zelf wat meer dark ambient achtig. Al moet ik zeggen dat het een tijdje terug is dat ik het geluisterd heb, binnenkort weer eens opzetten. Wel vrij duister van sfeer. Probeer het eens, misschien hoor jij er weer wat anders in. |
|
Ik ga het ook eens proberen. NP: Katatonia - The Great Cold Distance |
|
quote: Ik zal het eens opsnorren, ben in ieder geval erg gecharmeerd van The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble en The Mount Fuji Doomjazz Corporation! Toch een stuk intelligenter dan het solo/standaard breakcore werk van Bong-Ra zelf. Dark ambient ligt me ook erg goed dus ben wel benieuwd! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
White Darkness - Nothing |
|
quote:Nog een keer. |
|
quote:Nog een keer, klinkt wel goed. |
|
Storm King - wallowing |
|
POSSESSED - The Eyes Of Horror Here kitty kitty kitty! |
|
Argh: nieuwe Shpongle al gehoord? Erg fijn. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Darkthrone - hans siste vinter |
|
POSSESSED - Swing OF The Axe Here kitty kitty kitty! |
|
Venom - Black Metal Black Me'al! |
|
The Devil`s Blood - I`ll Be Your Ghost. I`d walk over broken glass for youououuuuuuuuuuuu! Here kitty kitty kitty! |
|
Anaal Nathrakh - The Codex Necro |
|
Ayat - Ilahiya Khinzir! (All Hail Allah the Swine) signature |
|
Van Halen - Running With The Devil. (ah, yeah-ah!) runnin' with the devil (god damn it lady. you know i ain't lyin' to ya) (i'm only gonna tell you one time-ya!) runnin' with the devil (yes i am! yeah!) Here kitty kitty kitty! |
|
Strid |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |