|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk kan Paul je daar wel mee helpen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ik wacht een reactie van paul.... |
|
Ik denk dat Paul het ook niet weet... |
|
TADA !! |
|
quote:Zei ik toch I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Goed hè! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wat is die Paul toch een fijne jongen he |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 13-06-2001 13:31] |
|
een gouden hartje met lang haar... |
|
Ja, lief is ie he I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
THANX U SUPER COOLE GIGATOFFE PAUL.... EVen een metamortop40fose gehad..... Ik ben weer terug. Vaag [Dit bericht is gewijzigd door Lon op 14-06-2001 19:39] |
|
quote:No problem |
|
He Paul, ik zou dus graag een andere nick wille, maar da ken denk nie, dus kan je dan alsjeblieft dat satanic eruit halen, want ik word er nogal panisch van .. |
|
quote:dat kan opzich wel ... maar ik hoop niet dat veel mensen dit ook allemaal willen ... want anders is het zometeen totaal onduidelijk wie iedereen is. Ok is veranderd. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 16-08-2001 14:30] |
|
thnx Maar als je m dus zou willen veranderen, verander m dan in NecRomantica..zo ben ik bijna overal bekend op het net |
|
quote:Dit is dus echt de laatste keer dat ik zoiets doe ok ... anders weet niemand meer wie jij bent. |
|
ja dat snap ik, maar ik wil dees ok nie meer veranderen maar nog een keer bedankt en ik hou voor het makkelijker maken ook ff een tijdje m'n sig en avatar. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 16-08-2001 21:49] |
|
*SSSSSCCCCCCHHHHHHOOOOOOPPPPPP* Gevonden Don't blush when I rip you open |
|
Is het mogelijk om mijn username te veranderen van MetalSheep naar Dryad???? Ik zag dat het al een keer gebeurd was zou je dat aub nog een keer kunnen doen??? [Dit bericht is gewijzigd door MetalSheep op 09-09-2002 21:42] I laugh untill my head comes off |
|
quote: NEEN! Paul's quote: "Dit is dus echt de laatste keer dat ik zoiets doe ok" Lezen dus! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ben jij Mod? Of heeft Paul je een volmacht gegeven om voor hem te spreken ofzo? Dit staat er: quote: |
|
Waarschijnlijk mag je een nieuwe aanmaken waarna je oude wordt gedelete en je oude aantal posts handmatig bijgeschreven (getikt eigenlijk) bij je nieuwe account. YMMV. |
|
quote: Neej ik ben geen mod maar ik irriteer me aan domme posts. En als Paul dit voor iedereen zou doen zou die optie wel in je profielbeheer zitten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het is niet de bedoeling dat dit op verzoek gaat gebeuren als er verder geen noemenswaardige redenen voor zijn. NB "Ik vind die andere nick mooier" is geen geldige reden . |
|
quote: Jesus het was maar een vraag Heeft er iemand op je pik getrapt??? I laugh untill my head comes off |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Volgende pagina |