|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
gay. |
|
Haha, vét gay allemaal weer. |
|
quote:Stuur een mailtje met je verzoek naar de mods. |
|
Hij heeft al een nieuwe account (of eigenlijk 3 ) Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: Haha, weer "lighting-fast" gedaan Wim |
|
quote: Het begint op te vallen dat ik wat traag aan het worden ben, of niet? |
|
Ik ben van plan om een nieuwe username aan te gaan maken. NecRobert vind ik namelijk STOM. (wel een goeie reden dacht ik zo ) Het wordt waarschijnlijk Schrobbert. Is die heerschend or what??!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik zou iets doen dat een beetje op je écht enaam lijkt, dat is leuk. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-06-2005 17:41] |
|
Robert...Schrobbert...lijkt wel toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben erover aan het tobben de mijne te veranderen in: Karnivorusch Gigantusch Maar eigenlijk is Slechtheid me toch te kvlt. |
|
doe iets met een leesteken! Stel, je heet Ed, dan neem je @ ! |
|
vind "necro bert" wel gaaf heur, of moet ik het niet zo lezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
is het niet Nek Robert! |
|
hmm heb die naam ooit eens naar me toe geslingerd gekregen toen ik in een grindbandje zat. Echt superflauw natuurlijk, maar dat vonden we toen wel grappig Ik heb toen ik nog op school zat gevakkenvuld bij een supermarkt en dan moesten een maat van me (Jeroen heet ie) en ik altijd de vloer dweilen. DUS waren wij Schrobbert en Jeboentje !! WHAHAAAAHAAHAHAHA!! en die naam is me nog steeds blijven hangen... Maar als jullie (mijn dierbare mede ZM-ers ) zoiets hebben van NEEEHEEEE NIET DOEN! dan denk ik er nog even over na hoor [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 14-06-2005 17:53] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Schrobbert en Jeboentje. WHAHAHA! |
|
Ja, hilarisch... No meat is sweater |
|
Kunnen jullie ook op aanvraag users verwijderen van het forum..en dan bedoel ik niet bannen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nee Wie wil je kwijt dan? |
|
Mag ik mijn naam veranderen? Ik ben er niet tof genoeg meer voor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee, live with it |
|
Whehehehehehe! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Legendarisch! hehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Joepla, 3 verschillende namen voor 1 user in 1 pagina van 1 topic. Ik vind het niet kunnen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |