|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik wil mijn naam veranderd zien in XmentalX maar het zelfde aantal posts behouden. kan dat ? Fuck the world and fuck you |
|
Kan ik dan mijn naam veranderen in "mental is een lekkere vent" ? |
|
Echte sXe houden doen ook niet aan sex, mental. Wil je dat wel? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Alleen op de Pleinweg |
|
quote:Zie je mij al scoren dan ? met mijn kop ? welnee. Fuck the world and fuck you |
|
quote:je undersign wel. Fuck the world and fuck you |
|
Klaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Af? hihihihi |
|
ik zou graag een extra 'a' aan mn usernaam toevoegen, ik ben immers jarig geweest... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik ben daar geheel voor. gefeli nog knul. Fuck the world and fuck you |
|
Ik zou graag mijn username willen veranderen in 'Sander', dit simpelweg omdat dat mijn voornaam is en ik mijn nickname hier eigenlijk maar belachelijk vind. Ik zag dat er een andere user is geregistreerd onder deze naam maar dat deze user buiten nooit echt een nuttige bijdrage aan dit forum heeft gedaan, wat wel duidelijk wordt wanneer je deze link bekijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 28-08-2007 17:18] |
|
Dan neem je toch gewoon sander? Paul doet niet meer aan usernameveranderingen en ik kan het weten, dit is al m'n derde nick en dus derde account. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ouwe zemelaar. |
|
Beste een goeie kanshebber voor m'n vierde! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Nee je kapt ermee wim! Ik ga niet weer in de database duiken voor je paswoord enzo Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
goh, wat ben ik blij dat ik gewoon Jolijn heet. geen gedoe, en geen satanisch gebeuren in mijn naampje. |
|
quote: en wat vind jij dan van kippen?... das hierin natuurlijk niet onbelangrijk... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
veranderen en verwijderen wordt niet gedaan. |
|
quote: Weet je zeker dat je nuttige bijdragen echt als criterium wilt hanteren? Dan is jouw naamswijziging waarschijnlijk ook niet eens meer nodig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Edit: Sorry man. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-08-2007 20:03] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Vorige pagina |