|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn daar ook leuke hotels in de buurt? |
|
Hotel Roermond is heel goed betaalbaar en ligt naast het centraal station, 3 minuten lopen vanaf de Azijnfabriek. Verder ligt er Van der Valk, op anderhalve minuut van de Azijnfabriek en anderhalve minuut van het centraal station. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aangezien onze vrienden van Trail toch niet komen ben ik hier dus lekker bij met vrouwe Mandylion! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nee? Gaat Trail niet meer door? Damn, da's balen....had hen die extra shows zeer gegund. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga ook naar deze, voornamelijk voor Angantyr. Nog meer mensen uit de regio Doetinchem / Arnhem die hier graag heen willen? |
|
quote: Hotel roermond klinkt inderdaad wel als een mooi hotel om te slopen. |
|
quote: Dan zou ik de credits in deze niet in zijn geheel naar Mayhem of zo laten gaan, een beetje publiciteit is nooit weg Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zijn er in de buurt goede parkeerplaatsen te vinden (gratis?) euu? |
|
Tot 6 uur is betaald parkeren overal, maar als je niet schuwt 500 meter te lopen kun je de auto ook gratis parkeren ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vorig jaar niet veel problemen gehad met parkeren in Roermond. Zoals het er nu naar uitziet gaat het toch Taake in Roermond worden voor mij. |
|
|
|
Ziet er gezellie uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Voldoende woonwijken in de omgeving voor te parkeren(kleine 5minuten lopen) |
|
quote:Woonwijken VOOR te parkeren?? Dich Limbo Maar inderdaad genoeg woonwijken en gelegenheid om te parkeren |
|
quote: |
|
quote: Da's de after party band Burzum; uit de Noorse nor Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Dan niet, maar haast zeker wel op een nog aan te kondigen nieuw festival in Roermond |
|
quote: Gheghe, ik zal jullie eens mailen met ander stiekem nieuws, kunnen we wellicht wat leuks mee doen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Dan mail maar eens door.... ben benieuwd |
|
Voorverkoop op de site doet het niet! Of kan er alleen gereserveerd worden? Edit: Laat maar, ik zie het al op de flyer staan. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 24-02-2010 15:48] |
|
Ook maar eens even gereserveerd |
|
Ik weet niet hoe het loopt met de reservaties, maar ik zal vandaag of morgen mijn reservatie ook eens de deur uitdoen. Ik neem aan dat je met meerdere personen op 1 reservatie kunt? |
|
quote: HEUY!!!! Je kunt inderdaad met meerdere personen 1 reservering doen. Reserveringen lopen goed, vergelijkbaar met vorig jaar |
|
HEUY!!!! Zondag 21 maart is er een meet & greet met Den Saakaldte en Pantheon I en ze geven verder een exclusief speciaal optreden op zondag, niet te vergelijken met het optreden van zaterdag. Bezoekers die zaterdag naar het het metalfestijn komen, kunnen zaterdag een bandje bij mij of Marcel ophalen, zodat ze zondagmiddag gratis binnenkomen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |