|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Goeie zaak, dat concert op Zondag! Daar ben ik misschien ook wel bij! Half 1 gaat mijn laatste trein, dus dat zou goed moeten komen. Is er een redelijke garantie dat het niet uitloopt of kan ik beter toch een back-up rit regelen? |
|
quote: HEUY!!!! We laten Taake extra om 22.50 spelen, zodat iedereen deze kan zien ivm treinen. We hebben ze gezegd om zich strikt aan de tijden te houden... Zondag wordt speciaal en gezellig |
|
Inderdaad slimme zet om nog een band na Taake te zetten, gezien vorig jaar |
|
Netjes, toch even proberen slaapplaats te regelen, treinen zijn niet alles... |
|
Gaan we dan zondag ook? |
|
hmm hangt er vanaf tot hoelaat het duurt en of ik dan nog naar huis kan.. maandags weer werken! |
|
quote: HEUY!!!! Zondag zal ronf 21.00 afgelopen zijn. Iedereen de dag erna weer fris en fruitig |
|
Zin in! Jammer dat 'mong zondag om 6 u op moet Dat wordt geen pyama party bij ons thuis... Bla |
|
Oh, ja... k*t! Moet nog ff een hotelletje regelen! |
|
Zo, ik heb inmiddels gereserveerd. Wordt weer een mooi dagje volgende week zaterdag. |
|
Zin innnnnnnn!!! |
|
Zo, aankomend weekend een weekend Roermond (kijken of ik de zondag ook haal met de speciale Den Saakaldte/ Pantheon I show)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik heb d'r ook zin in! De zaterdag ben ik er in ieder geval bij! |
|
quote: Oh, haha, moeten ze zo vroeg al op joh? LOL. Boeiender |
|
quote: Broer, ga je er zaterdag zijn? Net ff mn kaartje gereserveerd, enige jammere is dat ik Taake ga missen, na afgelopen vrijdag neem ik helemaal geen risico meer met treinen en dergelijke, hehe. Heel erg benieuwd naar Pantheon I, hopenlijk hebben ze cd's bij. |
|
quote: Hey broer, ja, ik ga er bij zijn: eventjes iets anders, wij hebben op de weg terug naar Eindhoven nog een plaatsje over voor jou in de auto. Zeg het maar welk risico je liever neemt: een rijdende broer of de trein... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Meen je dat? Als ik met je mee terug kan rijden zou echt mega chill zijn! |
|
quote: Bij deze geregeld! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Werd nog even spannend of het doorging met Den Saakaldte ivm onverwachte ellende....maar, alles toch goed gekomen en ze zijn klaar voor het weekend |
|
Mooi! |
|
HEUY!!!! Begin behoorlijk te snakken naar het weekend [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 17-03-2010 17:13] |
|
Regeer, gaan jullie vrijdag ook al? Ik twijfel nog. Ik wil wel naar Niederkruchten rijden als er meer mee willen. Het liefs rij ik met iemand mee die een plekkie vrij heeft... Bla |
|
HEUY!!!! Op dit moment 60% van de kaarten weg .... gaat gezellig worden |
|
quote:Was eerst wel de planning, maar aangezien het zaterdag nu een hotel wordt, gaan we vrijdag maar naar LWD, anders wordt het allemaal te duur. Had je nog een bericht via de myspace gestuurd trouwens. Maar ik zie je zaterdag en dan drinken we een paar en krijg je eerst eens een dikke knuffel! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |