|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin in! |
|
|
|
Angantyr, Horna & Taake waren erg gaaf om te zien, verder smaakte het bier vooral erg goed!!!! Helaas niet aanwezig bij de afterparty. |
|
Het was inderdaad gaaf en Taake speelde inderdaad lekker! Bier smaakte ook zeer goed. Jammer genoeg door de gezelligheid vaak maar de helft van de shows gezien |
|
Dit was gezellig man! |
|
Vond 't super! Hulde H&H! Ploatjes volgen... Bla |
|
Waar blijven de verslagen? |
|
Het was gezellig gisteren Gezellig wat gewouehoerd en wat biertjes gedronken met mensen, en alleen Pantheon I en Taake gezien. Pantheon I vond ik gaaf, niet echt denderend geluid, maar daar hadden alle bands wel last van vond ik. Taake wel gezien, maar kon er niks mee, niet echt mijn smaak. Maar zeker een geslaagd dagje! |
|
quote: Waarom ga je dan, als je maar de helft hebt gezien. |
|
Eerste band: Gemist Angantyr: Aardig, maar erg eentonig. Die gitarist was daarentegen wel erg vermakelijk. Pantheon I: Redelijk zaad, ook al had de zanger echt een rete gave snor! Den Saakaldte: Wel aardig, niet heel bijzonder, meer gehyped door het feit dat Kvarforth er zingt. Horna: Gaaf! Taake: Heel gaaf, alleen al eerder weg gegaan. Afterparty ook gemist dus. |
|
quote: Hij zag niet alles door de mist. |
|
quote: Gezelligheid misschien? Ik heb zelf ook maar weinig gezien van alle bands. Ik bezoek de avonden in de Azijnfabriek meestal voor de gezelligheid dan echt voor de bands (ook al zit er natuurlijk genoeg leuks tussen). Stoer bij alle optredens vooraan staan en mee headbangen is natuurlijk al lang niet stoer meer zodra je de 20 bent gepasseerd |
|
quote: Je gaat om je vrienden weer te zien. Toch? Niet enkel om de bands |
|
quote: zeker |
|
Was een erg geslaagde dag in Roermond. Blackshore vond ik met momenten best aardig klinken, maar was er niet echt kapot van. Angantyr gaf best een goeie show, al had ik er ietjes meer van verwacht. Pantheon I vond ik persoonlijk niet verkeerd, al dacht de meerderheid van de zaal daar anders over. Den Saakaldte was ik erg benieuwd naar in een kleine zaal na hun goede optreden op Party San en ze stelden dan ook niet telleur. Horna en Taake waren de bands van de dag, beide erg goeie optredens. |
|
Bla |
|
En bedankt, Jolijn! |
|
Noouu, we staan er anders hartstikke leuk op!!! |
|
quote: Erik, je klinkt als een ouwe lul. Bovendien beledig je de 30 plussers die nog wel vrolijk vooraan staan te headbangen. Tip I: Er zijn veel leuke familieseries op TV zaterdagavond. Tip II: Rollators zijn in de aanbieding deze week bij Groene Kruis. Tip III: Geen sex meer. Je hart zou het kunnen begeven. quote: Ik zou Jolein zo inhuren. En mezelf overbodig maken. Soms moet je de waarheid onder ogen zien. Regeer en Irmgrimd zijn het lekkerste stel van de avond. Bla |
|
Hoe noem jij mij?!!!! |
|
Ik zou willen dat het morgen weer was!!!!!!!!!!!! Hulde en ode aan de bands, Marcel en Xander!!! De zondag was uniek, wat naar van de meesten dat ze het niet gezien hebbe |
|
quote: Let vooral ook op de en achter mijn post. Ik reageerde meer op de domme post van onze mental (wannabe?) vriend, dus gelieve deze niet geheel serieus te nemen. Maar voor de zekerheid zal ik toch even langs het groene kruis deze week. Bedankt! |
|
quote: Lekker wijf! @Erik: I know Bla |
|
Voor iemand met verstand van zaken: Volgens mij zit er een foute foto tussen mijn Agantyr fotos... http://www.metalshots.com/2010/2010-03-20_HornaTaake_Roermond/slides/HornaTaake_0012.php 012 t/m 016, wat klopt er niet?? Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |