|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.tctubantia.nl/regio/twente/6110714/Wereldberoemde-hardrockband-in-hartje-Vriezenveen.ece?start=1&sort=asc Leuke discussie, naja loze argumenten |
|
Tja Vriezenveen, blijft toch veel verkeerd volk zitten. |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Vriezenveen of all places. Eens kijken of ik bij mijn collega kan crashen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Yes! Gaat een mooi feestje worden! |
|
I.N.R.I & Chiraw erbij!! |
|
Dat Chiraw speelt is echt de verrassing van het jaar. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Zozo, gaan we daar weer eens een levensteken van krijgen. |
|
quote: Sja, de echte had er maar 3 dagen voor nodig... Boeiender |
|
quote: Dat zijn maar fabels |
|
quote: True. Boeiender |
|
quote: Mocht je ook met je band willen spelen, gewoon melden bij cafè Het Wapen. Voor de voorronde. Winnaar krijgt opening spot. |
|
quote: Neuj, laat maar zitten: Sepultura is niet de moeite waard |
|
|
|
Jammer dat er geen friezen meer wonen in vriezenveen. |
|
Vandaag Arise van Sepultura nog geluisterd.. Vergane glorie! Against God and Government |
|
quote: +1, na de knaller Arise was het niks meer. Bareuh... |
|
quote:Mooi dat ze er waren, maar gelukkig dat ze al eeuwen hier niet meer te vinden zijn. |
|
En hoe ruig gaat dit feestje worden! |
|
Sepultura contest bands zijn bekend: Op 11 juni spelen de volgende bands in café Het Wapen te Vriezenveen om een plek in het voorprogramma van Sepultura: Dead in decadence Incission Kudra Mata MUYA [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 10-05-2010 16:09] |
|
quote:Is dat niet 11 juni?? |
|
Klopt Martin, ik heb het aangepast. |
|
Ik kreeg te horen dat Bloodsin ook zou speulen? ( bij de voorronde in vriezeveen?) |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |