|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
hamburgerboefke! |
|
|
|
Ik zie een waardige Waldrock vervanger ontstaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Inderdaad, bier uit dezelfde vingerhoedjes! Bareuh... |
|
Wat krijg je als je leden van Dissection en Necropobic bij elkaar stopt en muziek in het verlengde daarvan laat maken: TRIDENT Deze nieuwe Zweedse act komt 22 maart met hun debuutplaat op Regain, en zal hun eerste show buiten Zweden op Dokk'em komen geven. http://www.myspace.com/tridentofficial |
|
Klinkt goed! spelfout weggehaald... |
|
quote: Bij Trident moet ik op één of andere manier aan kauwgom denken. Bareuh... |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Ik aan tandpasta! |
|
quote: Ik in geen velden of wegen.. kom op zeg |
|
The Haunted uit Zweden is bij deze ook bevestigd! http://www.myspace.com/thehaunted Helaas minder nieuws dat In Solitude heeft moeten cancellen vanwege familieproblemen. Er komen nog twee namen bij! |
|
Ook nog een beetje BM mag ik hopen... |
|
En even een overzichtje: Mainstage: DESTRUCTION (GER) THE HAUNTED (SWE) 3 INCHES OF BLOOD (CAN) PICTURE (HOL) TRIDENT (SWE) NIGHTMARE (FRA) INHUME (HOL) + more to be confirmed! Metal Female Voices Stage: REVAMP (HOL) (Floor Janssen (After Forever) 's new band) STREAM OF PASSION (HOL) DIABULUS IN MUSICA (SPA) DYLATH LEEN (FRA) LANHANNYA (UK) DEJAFUSE (HOL) SKEPTICAL MINDS (BEL) MANIC MOVEMENT (BEL) http://www.dokkemopenair.nl Ticket: 35,- |
|
quote: + 1! see you at occultfest! |
|
Ik hoorde gister van iemand dat Toxic Holocaust ook zou komen? Wil je muilperen? |
|
+ Drdoom |
|
Moet hier nog maar even zwaar over nadenken. Vind de line-up eerlijk gezegd nog niet zo erg boeiend. |
|
quote: oh, dan kom ik niet. No meat is sweater |
|
Line-up is compleet, kaarverkoop gaat hard, erg hard. Wordt dus naar alle waarschijnlijkheid stukken drukker als vorige jaren, voor diegenen die heen willen: koop je kaartje op tijd! |
|
quote: Ga mee naar DFOA!!Veel dikkere line-up,gezellig,niet duur festival! =) |
|
Voor wie nog geen kaartje heeft, en aanstaande zaterdag naar Romein gaat: ACTIE ACTIE ACTIE! Speciaal voor de Romein bezoeker mogen wij tijdens de Frisian Metal Night op 29 mei aanstaande eenmalig weekendtickets aanbieden voor de gereduceerde prijs van slechts € 30,-. Normaal gesproken ben je voor deze combitickets € 42,50 kwijt. Koop je kaartje dus aanstaande zaterdag tussen 19.30 en 02.00 tijdens de Frisian Metal Night in Romein! |
|
Ik heb een passe partout over.... We zouden met z'n drietjes, maar een sukkel wilde niet mee... Wie helpt mij ervanaf? Heeft 42,50 gekost. In de buurt van Alkmaar kom ik hem brengen. Groet, Matty. |
|
quote: Aangezien er ook nog gewoon kaarten te koop zijn, moet je natuurlijk wel een riante korting geven... Dan maak je meer kans op belangstellenden. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |